Olen kouluttamaton nainen. Arvaa elämäntilanteeni?
Kouluni lopetin yläasteen jälkeen. Ikää 24.
Veikkauksia millainen on elämäntilanteeni nyt?
Kommentit (7)
olet rikkaissa naimisissa ja koulutuksella ei ole mitään väliä. kunhan pysyt kotona ja hiljaa.
Korostat kaikille, että teet työtä x tai saat palkkaa x ilman koulutusta. Lisäksi otat muiden opiskeluaikojen muistelut tms henkilökohtaisena loukkauksena ja uskot ihmisten korostavan akateemisuuttaan ja halveksuvan kouluttamattomia. ;) Näin siis omassa tuttavapiirissäni. Tätä en toki ole koskaan sanonut heille ääneen, yritän vain vaihtaa aihetta ja vältellä sanoja koulu/yliopisto/koulutus... ;))
Elämäntilanteesi voi olla mikä vain, vaikea arvata noin vähillä tiedoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:59"]Korostat kaikille, että teet työtä x tai saat palkkaa x ilman koulutusta. Lisäksi otat muiden opiskeluaikojen muistelut tms henkilökohtaisena loukkauksena ja uskot ihmisten korostavan akateemisuuttaan ja halveksuvan kouluttamattomia. ;) Näin siis omassa tuttavapiirissäni. Tätä en toki ole koskaan sanonut heille ääneen, yritän vain vaihtaa aihetta ja vältellä sanoja koulu/yliopisto/koulutus... ;))
Elämäntilanteesi voi olla mikä vain, vaikea arvata noin vähillä tiedoilla.
[/quote]
"Mä en oo koskaan antanut koulutuksen rajoittaa mua" tai "Nää hommat oppii paremmin tekemällä kuin koulussa" ennen kuin kukaan ehtii muuta edes väittää. :)
Olet menestynyt yrittäjä ja firmasi työllistää parikymmentä ihmistä.
Asut pienessä vuokra kämpässä ja olet siivooja tms. Rahaa on just a just makkaraan leivän päälle.