Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylipainoinen ja ruma ja rakastan vartaloani!

Vierailija
15.09.2014 |

Tämä vähän vastalauseeksi noille perseen ällöttelyketjuille ja muille! Eli kerronpa mitä minä 40 v, 161 cm ja 75 kg ylipainoinnen ja ruma nainen ajattelen omasta vartalostani ja seksuaalisuudestani. 

Minä nimittäin en ällöttele kroppaani vaan kunnioitan ja rakastan sitä! Minusta on ihmeellistä, miten vuodesta toiseen sydän jaksaa lyödä, hengitys toimia ihan automaattisesti. Miten kroppani on pystynyt kantamaan, synnyttämään ja imettämään lapsenkin, se on kaikkein suurin ihmeistä. Jäljet mitä raskaudesta ja synnytyksestä on jäänyt, on minusta taisteluarpia joista olen ylpeä, ei hävettäviä virheitä. Minä tunnen vartaloani kohtaan suurta lämpöä ja rakkautta, en inhoa. Minun kulkuneuvoni tässä fyysisessä maailmassa ei ole ehkä kuin upea urheiluauto, mutta se on persoonallinen ja hyvin rakas vanha kärry jota en vaihtaisi mihinkään uudenkarheaan ja kiiltävään edes! 

Nautin myös seksuaalisuudesta, joka on yksi ihmeistä jonka biologia tuottaa, ja joka tuo elämään suurta nautintoa. Ei siinä ole niinkään kyse ulkonäöstä vaan alkukantaisesta kiihkosta ja vaistoista, energioista jotka vetää toisiaan puoleensa ja yhtyy. Jos jonkun käsitys seksuaalisuudesta on niin pinnallinen että se tarkoittaa kauniiden kuorten mekaanista yhtymistä, niin enpä sellaisen kanssa seksiä haluaisikaan (eikä sellainen varmasti minun). Minä en mene sänkyyn häpeilemään kroppaani enkä etsimään kumppanista virheitä, vaan heittäytymään täysillä hetkeen ja nauttimaan kaikista aistimuksista, antamaan seksuaalienergian kuljettaa ja viedä. Tämän ilmeisesti myös miehet vaistoavat, koska ulkoisista puutteistani huolimatta minulla on aina halutessani ollut miesseuraa tarjolla, ja kohtaan vielä tässä iässäkin flirttiä usein ihan arjessa. 

Minä väitänkin kokemuksistani lähtien, että ei niiden rumaa persettä tai jotain muuta ulkoista puutetta valittavien ongelma ole, jos he sanovat etteivät kelpaa miehille, se ulkoinen ongelma ollenkaan, vaan epävarmuuksista kumpuava elekielen torjuvuus ja sulkeutuneisuus. Jos he olisivat sinut itsensä kanssa ja avoimesti katselisivat maailmaa ja miehiä, varmoina että ovat riittävän hyviä sellaisinaan, olen varma että useimmat heistä olisivat myös seksuaalisesti houkuttelevia monelle. Jos minäkin olen, minä joka en edes nuorena koskaan ollut kaunis saati nyt, niin on muutkin :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä