Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin ammatinvalintapsykologille?

Vierailija
15.09.2014 |

Olen tehnyt koulutustani vastaavaa työtä 15 vuotta ja pikku hiljaa työhöni ja sen vaativuuteen kyllästynyt. Olisin valmis vaihtamaan kokonaan alaa, työssä uupumisen oireita on jo ilmassa, samoin kyynistymistä omaa alaa kohtaan.
Onko tällaisessa tapauksessa hyötyä kääntyä ammatinvalintapsykologin puoleen? Olen valmis lähtemään opiskelemaan uutta ammattia, jotain ajatusta voisi olla kiinnostavista aloista, mutta haluaisin ehkä näkemystä yms. vielä sopivista aloista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä siellä käy ihmisiä pohtimassa alanvaihtoa. Minäkin kävin. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä jo nyt, jos siellä vaikka on jonoa.

Vierailija
2/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy paljon asiakkaana ap:n kaltaisia työssä käyviä asiakkaita. Aina ei vain toiveita täyttävää vaihtoehtoa löydy. Usein asiakas toivoo kyhyellä koulutuksella säännöllistä päivätyötä. Säänööliset päivätyöt on tiukassa. Ja tällä hetkellä ihan kaikki työ on tiukassa. Mutta jos uskaltaa yrittäjäksi, niin vaihtoehtoja on rajattomasti.

Vierailija
4/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen menossa keskiviikkona, odotan käyntiä innolla. Itsellä tilanne että olen ollut pitkällä sairaslomalla kun kroppani ei kestä työtäni, joten alan vaihto edessä. Tapaamisessa katsomme mikä olisi se oikeia vaihtoehto niin fyysisesti kuin kiinnostavuudeltaan.

Vierailija
5/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:54"]

Minulla käy paljon asiakkaana ap:n kaltaisia työssä käyviä asiakkaita. Aina ei vain toiveita täyttävää vaihtoehtoa löydy. Usein asiakas toivoo kyhyellä koulutuksella säännöllistä päivätyötä. Säänööliset päivätyöt on tiukassa. Ja tällä hetkellä ihan kaikki työ on tiukassa. Mutta jos uskaltaa yrittäjäksi, niin vaihtoehtoja on rajattomasti.

[/quote]

En ole säännöllisen päivätyön perässä niinkään vaan mielekkään ja vähemmän kuluttavan ammatin sekä työn. Koska nykyinen ammattini on vaativa ja vie mehuja liikaa en voisi kuvitellakaan, että alkaisin ainakaan tämän alan yrittäjäksi. Olen hyvä alainen-toivottavasti vielä joskus jossain sellaisessa ammatissa, jonka tekemisestä saan nauttia eläkkeelle asti!