Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kumpi naistyyppi kiehtoo enemmän?

Vierailija
14.09.2014 |

Jos oletetaan, että molemmat ovat ulkoisesti kauniita ja ihania, mutta toinen on herkkä ja kiltti, toinen taas itsenäinen ja henkisesti vahva, kumpi näistä kiehtoo enemmän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi sun mielestä vastakohtia? Minä olen kaikkea noista.

Vierailija
2/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tajuan mitä tarkoitat, mutta silti hieman särähtää tuo dikotomia että herkkä ja kiltti olisi mahdollisesti epäitsenäinen ja henkisesti heikko... Valitsen kuitenkin sen herkän ja kiltin näistä kahdesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei minustakaan nuo ole toisensa poissulkevia. Herkän ja kiltin vastakohta olisi kai kova/tunteeton ja ilkeä. 

Vastaan kuitenkin, että herkkä ja kiltti kiehtoo aina. Sit pitää vain muistaa, ettei käytä sitä toisen kiltteyttä hyväkseen. 

Vierailija
4/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos oletetaan, että molemmat ovat ulkoisesti kauniita ja ihania, mutta toinen on teflon ja tuhma, toinen taas perässävedettävä ja henkisesti heikko, kumpi näistä kiehtoo enemmän?

Vierailija
5/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:32"]

Siis jos oletetaan, että molemmat ovat ulkoisesti kauniita ja ihania, mutta toinen on teflon ja tuhma, toinen taas perässävedettävä ja henkisesti heikko, kumpi näistä kiehtoo enemmän?

[/quote]

Kusipäitä kiehtoo kiltteys ja heikkous.

Vierailija
6/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministiset ominaisuudet eivät ole naisellisia. Ei pitäisi olla vaikeaa

Vierailija
7/7 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitten ole tarkoituskaan olla toisensa poissulkevia, tässä on nyt vain kaksi erilaista naistyyppiä. Itsekin olen kaikkea noita neljää, mutta kiinnostaa kummat noista tyyliltään erilaisista luonteenpiirteistä on enemmän miehiin vetoavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi