Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karmivat menkkakivut. apua!!

Vierailija
11.09.2014 |

Hei!

Olen alkanut viimeisen neljän-viiden kk kierron aikana kärsimään ihan kamalista menkkakivuista, jotka tuntuvat menevän vain kerta kerralta pahemmiksi.

En syö pillereitä, eikä minulla ole kierukkaa tai muuta vastaavaa ehkäisyä.
Olen lapseton ja viimeksi gynen tutkimuksissa ei löytynyt mitään poikkeavaa.

Tänään alkoi taas menkat ja kivut yltyivät tunnissa niin hirveiksi, että jouduin lähteä töistä kotiin.
Meinasin pyörtyä kotimatkalle.
Kipu tuntui ihan kaikkialla kehossa, paitsi päässä. Jopa hartioita särki. Jalkoihin kipu säteili niin että jouduin kävellessäni kaksi kertaa jäädä paikalleni istumaan ja keräämään voimia.
Kun pääsin kotiin, olin hiestä likomärkä ja tärisin.

Noh, miranax-lääke auttoi onneksi, mutta nyt haluaisinkin tietää muilta mensuraatiokärsijöiltä - onko teillä mitään niksejä, joilla saisi lievitettyä noin lamauttavaa kipua?
Onkohan tällainen ihan normaalia, siis voisiko mulla olla jotain vialla, jota gynegoloki ei ultralla nää?

N26

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitan aina puolentoista litran pullon täynnä jääkylmää vettä vatsalleni. yleensä auttaa myös juuri saikku, koska keho ihan piruuttaan lopettaa menkkakivut jotta saisin huonon omatunnon saikkuilusta.

Vierailija
2/2 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrossa lämmitettävä kauratyyny. Käy uudestaan lääkärissä. Jotain lääkkeitä varmasti voi kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän