Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelintemppu lenkillä

Vierailija
09.09.2014 |

Juoksen aika usein hiljaisia hiekkateitä lenkilläni. Hyvin usein vastaan tuleva naishenkilö puhuu kännykkään. Siinähän ei ole mitään kummallista. Mutta kiinnostaisi tietää, oletteko joskus olleet puhuvinanne puhelimeen osoittaaksenne vastaantulevalle, että ei kannata yrittää mitään, olen koko ajan yhteydessä kaveriin. Ja tiedoksi, olen mieshenkilö ja varusteistani voi kyllä päätellä että ollaan ihan oikeasti juoksulenkillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä lenkillä vaikka juoksenkin teollisuusalueella missä ei iltaisin liiku juuri ketään. Kyllä lenkkeilijän tunnistaa. Jos epäilyttää laitan musiikit pois ja otan puhelimen kätöseen varmuuden vuoksi.

Vierailija
2/7 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiestittekö, että on ihan tutkimus siitä, että puskaraiskaajat iskevät nimen omaan niihin, jotka puhuvat puhelimessa tai kuuntelevat kuulokkeilla musiikkia tmv. Tällöin huomio kiinnittyy muuhun kuin mitä ympärillä tapahtuu ja puhelimessa puhuva nainen on helppouhri.

Myös pitkät hiukset tai poninhäntä ovat houkuttelevia. Niihin on helppo tarttua.

Tiedättekö mitä puskaraiskaajat välttävät? Naisia, joilla on esim pitkän mallinen sateenvarjo. Ennen kuljin avaimet tai mattoveitsi kädessä pimeältä bussipysäkiltä kotiin, kunnes joku kysyi minulta, haluanko joutua lähikontaktiin madollisen hyökkääjän kanssa. No en tietenkään. Siksi nyt on mukana kyynelkaasu ja sään mukaan metrinen sateenvarjo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luulut, että tälläinen vainoharsaisuus on urbaania legendaan!

Vierailija
4/7 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa useat tutkimukset on osoittaneet, että ympärilleen katselevaan ja kaikkea tarkkailevaan naiseen käydääb helpommin kiinni, sillä hän osoittaa jo valmiiksi pelkoa ja epävarmuutta. Siis juuri sitä, jota puskavaanijat hakevat.

Vierailija
5/7 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynelkaasu on ase, siihen tarvitaan aseenkantolupa.

Kännykkään puhumista neuvottiin kyllä joskus muinoin... Onkohan se ollut jokin valistuskampanja?

Vierailija
6/7 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:44"]

Olen aina luulut, että tälläinen vainoharsaisuus on urbaania legendaan!

[/quote] Olen minäkin vainoharhainen, jos liikun alueilla/aikana, jolloin ei ole normaalia ihmisvilinää

tukena ja turvana.

Vierailija
7/7 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä usein kyllä soitan ihan oikeasti jollekin, jos kuljen alueella jossa on epämääräisiä tyyppejä tai muuten turvatonta.

Siis soitan sen vuoksi ja kaveri sitten höpöttelee mulle kunnes pääsen "paremmalle alueelle". Puhelu on siitä hyvä että tuntuu itsestä turvallisemmalta kun juttelee jollekin ja erityisesti siksi että jos joku käy päälle, niin se luurin toinen pää tietää heti että jotain kamalaa on tapahtumassa, tietää paikan mistä olen kadonnut ja osaa neuvoa poliisit oikeaan paikkaan.

Eli ei se nyt estä niitä rikoksia, mutta voi auttaa ihan hitosti sellaisen tapahduttua.