Oletko tavannut sielunsiskoa tai veljeä netissä?
Mä olen mutta ei olla tavattu oikeassa elämässä.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:56"]
Mä olen mutta ei olla tavattu oikeassa elämässä.
[/quote]
No miksette ole? Eikö kannattaisi?
Jep muttei olla tavattu koska en kehtaa tunnustaa olevani läski.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:00"]
Jep muttei olla tavattu koska en kehtaa tunnustaa olevani läski.
[/quote]
Hmm, painohan sen määrittääkin, onko joku itselle sopiva vai ei...
Me ei olla tavattu koska ei olla varsinaisesti tapaamisesta koskaan puhuttu. Reilut kymmenen vuotta ollaan netissä höpisty. Välillä tunteetkin kävivät kuumana ;D mutta mä en voi kun en ole vapaa ja eikä siitä varmaan muutenkaan mitään tulisi romanttisessa mielessä, mutta kiintynyt olen siihen tyyppiin ihan älyttömästi ja haluaisin kyllä joskus tavata ja halata. Hän on ollut tietämättään tukena monenlaisissa elämäntilanteissani ihan vaan tuomalla huumoria elämään ja olemalla olemassa :) t. ap
Olen. Toivottavasti joskus tavataan IRL, on tuota välimatkaa aika lailla.
Oon. En muista oliko mitäs nyt-palsta.
ap jatkaa vielä...en siis ollut hakemassa netistä mitään seuraa vaan kerran "törmäsimme" eräässä chätissä ja se vaan kolahti. Sähköpostin välityksellä olla juteltu sen jälkeen. Välillä on pitkiäkin taukoja ettei kirjotella ja sittenkun kirjotellaan tuntuu ettei mitään taukoa ole ollut. Meidän huumorit kohtaa täydellisesti. Joskus miettii miksi en kohdannut tätä tyyppiä silloin kun ei ollut vielä mitään sitoumuksia.
Joo tapasin upean miehen, jonka kanssa tuntui vahva sielunyhteys. Kaikki tuntui niin kohtalonomaiselta ja tähtiin kirjoitetulta. Kirjoittelimme henkisistä (ei uskonnollisista!) asioista pari vuotta, sitten molempien liitot hajosivat lähes samaan aikaan, hänen avio- minun avoliittoni. Kun eroista oli jonkin verran aikaa, ehdotin tapaamista. Meillä ei ollut yhtään kemiaa! Livenä kaikki lässähti. Tapailimme jonkin aikaa, menimme sänkyynkin, mutta tyyppi ei livenä sit kolahtanut yhtään mulle. Siihen se sitten jäi, enkä jäänyt kaipaamaan. Pari vuotta myöhemmin tapasin bileissä todella kivan miehen, kemiat kohtasivat ja kaikki muukin. Nyt olemme olleet naimisissa kahdeksan vuotta. Hän on se todellinen sielunkumppanini.
Olen tavannut sekä avomieheni että parhaan ystäväni netissä, kummankin ihan chatissa mitään etsimättä. :) Avomiehen kanssa tavattiin samana iltana, mutta parhaan ystävän kanssa tapaaminen venyi melkein vuoden, kun aluksi minä asuin ulkomailla ja juuri kun olin itse palaamassa, ystävä lähti opiskelijavaihtoon.
Olen tavannut yhden parhaimmista ystävistäni. Ollaan tavattu livenä useita kertoja, synkkaa myös silloin!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 14:18"]
ap jatkaa vielä...en siis ollut hakemassa netistä mitään seuraa vaan kerran "törmäsimme" eräässä chätissä ja se vaan kolahti. Sähköpostin välityksellä olla juteltu sen jälkeen. Välillä on pitkiäkin taukoja ettei kirjotella ja sittenkun kirjotellaan tuntuu ettei mitään taukoa ole ollut. Meidän huumorit kohtaa täydellisesti. Joskus miettii miksi en kohdannut tätä tyyppiä silloin kun ei ollut vielä mitään sitoumuksia.
[/quote]
niii... mun mies oli naimisissa toisen kanssa kun tavattiin, siis siel netissä. Ja ei ollut mikään senssipalsta vaan joku ihan tavallinen hölinächatti. Haki avioeroa n. 2kk siitä kun oltiin tavattu ekan kerran IRL
-2
Olen. Tavattiin ihan oikeassakin elämässä lopulta ja nyt jo yli 15v yhdessä, 2 lasta