LASKULLA/ EI KLARNA
Hei!
Haluaisin tietää verkkokauppoja, joissa maksu vaihtoehtoihin ei lukedu klarna? Klarnasta huonoja kokemuksia.
Minulla on tapana ostaa vaatteet/huonekalut/mitä vaan laskulla, sillä tuotteiden vaihto/palautus käy niin helpoimmin.
Ja ei - en ole tilaamassa tavaraa laskulle sen toivossa, että jättäisin maksamatta. En todellakaan. Töissä käyn ja talous muutenkin kunnossa.
Kiitos!
Kommentit (9)
HEI MÄKI HALUAN TIETÄÄ!
Tulee tarpeeseen itselle myös.
No mikä vika siiän klarnassa on? Ei itselläni ainakaan ole ollut sen kanssa ongelmia.
Mä olen tilannu kymmeniä kertoja Klarnan laskulle, kertaakaan ei ole ollut ongelmia.
Hei,
Harmillista kuulla, että sinulle on jäänyt Klarnasta huono kokemus. Asiakaspalaute on meille erittäin arvokasta, ja haluaisinkin ehdottomasti kuulla tapauksestasi enemmän.
Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen hello@klarna.fi. Asiakaspalveluumme voi myös olla puhelimitse yhteydessä. Puhelinnumeromme on 09 425 99771.
Mukavaa päivänjatkoa!
Ystävällisin terveisin,
Markus
Klarna Oy
Klarnasta tosiaan myös huonoja kokemuksia, tilaan nykyään vain paikoista jos laskulla maksan, niin ilman Klarnaa.
En suosittele Klarnaa kenellekään, asiakaspalvelu kyllä vastaa mutta sieltä tulee ainoastaan robottimaista tekstiä jossa ei juuri sisältöä ole ja kysymyksiin ei vastata.
Klarnassa korko satasen erässä yli neljäkymppiä.
UPPP!!!!