Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LASKULLA/ EI KLARNA

Vierailija
07.09.2014 |

Hei!

Haluaisin tietää verkkokauppoja, joissa maksu vaihtoehtoihin ei lukedu klarna? Klarnasta huonoja kokemuksia.

Minulla on tapana ostaa vaatteet/huonekalut/mitä vaan laskulla, sillä tuotteiden vaihto/palautus käy niin helpoimmin.

Ja ei - en ole tilaamassa tavaraa laskulle sen toivossa, että jättäisin maksamatta. En todellakaan. Töissä käyn ja talous muutenkin kunnossa.

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPP!!!!

Vierailija
2/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI MÄKI HALUAN TIETÄÄ! 

Tulee tarpeeseen itselle myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vika siiän klarnassa on? Ei itselläni ainakaan ole ollut sen kanssa ongelmia.

Vierailija
4/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannu kymmeniä kertoja Klarnan laskulle, kertaakaan ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
5/9 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Harmillista kuulla, että sinulle on jäänyt Klarnasta huono kokemus. Asiakaspalaute on meille erittäin arvokasta, ja haluaisinkin ehdottomasti kuulla tapauksestasi enemmän.

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen hello@klarna.fi. Asiakaspalveluumme voi myös olla puhelimitse yhteydessä. Puhelinnumeromme on  09 425 99771.

Mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin,

Markus

Klarna Oy

Vierailija
6/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnasta tosiaan myös huonoja kokemuksia, tilaan nykyään vain paikoista jos laskulla maksan, niin ilman Klarnaa.

Vierailija
7/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Klarnaa kenellekään, asiakaspalvelu kyllä vastaa mutta sieltä tulee ainoastaan robottimaista tekstiä jossa ei juuri sisältöä ole ja kysymyksiin ei vastata. 

Vierailija
8/9 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnassa korko satasen erässä yli neljäkymppiä.

Vierailija
9/9 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi