Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ryppyvoiteista!!

Vierailija
07.09.2014 |

Kaipaisin kokemuksia ryppyvoiteista normaalille/sekaiholle?

Oon 27-vuotias ja tarkoitus ois ennaltaehkäistä ja hidastaa ikääntymisen merkkejä. Eli joku sellanen voide jolla on "hyvä aloittaa vanheneminen" :DD

Kiitos vinkeistä! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan bellavitasta hyötyä? Siinähän on a-vitamiinia. Haisee kyllä, mut jos yövoiteena käyttäs? Onko kokrmuksia?

Vierailija
2/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:32"]

Oiskohan bellavitasta hyötyä? Siinähän on a-vitamiinia. Haisee kyllä, mut jos yövoiteena käyttäs? Onko kokrmuksia?

[/quote]

Ei ole vaikutusta, a-vitamiini ja a-vitamiinihappo ovat ihan eri aineita, jälkimmäinen reseptillä. Kysäse resepti seuraavan kerran kun käyt lekurilla jossakin muissa asioissa, a-vitamiinihappovoiteita käytetään aknen hoitoon noin perinteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaa ryppyvoiteiden käytön liian aikaisin, oma iho veltostuu ja laiskistuu ja täten ryppyyntyy nopeammin

Vierailija
4/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ryyppyvoide ja näin jo silmissäni jonkun megahyvän voiteen joka poistaa kaikki ryyppäämisen jäljet naamasta..

Vierailija
5/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vastausta et halua, mutta sanon kuitenkin. Ryppyihin vaikuttaa ruokavalio. Sinä itse päätät, mitä syöt.

Toisaalta, jos haluat käyttää omaisuuden voiteisiin, niin siitä vaan.

Vierailija
6/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä vaikuttaa ryppyihin perittyjen ominaisuuksien lisäksi on auringon välttäminen, ei ruokavalio. Voiteista ainoa tehokas on reseptillä myytävä a-vitamiinihappovoide, joka ei taas sovi pintakuivalle iholle lainkaan. Oma ihotautilääkärini ei halunnut sitä minulle kirjoittaa kun muissa asioissa siellä vieraillessani siitä kysyin.

Vierailija
7/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tykännyt Biothermin ja Kiehl`sin voiteista. Mulla ikää jo 39v, joten sulla ehkä eri tarpeet vielä alle kolmekymppisenä;). Suosittelen käymään Stockan beautyssa tai Kicksissä, niistä oon ite saanut hyvää palvelua.

Vierailija
8/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan voiteilla pystyy ainakin näin nelikymppisenä parantamaan kasvojen ihon kuntoa ja ulkonäköä. Tuskin ne ryppyjä estää, mutta todellakin ne saa ihon paremmalta näyttämään. Rahaa niihin kyllä uppoaa.

Vierailija
9/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:33"]Tätä vastausta et halua, mutta sanon kuitenkin. Ryppyihin vaikuttaa ruokavalio. Sinä itse päätät, mitä syöt.

Toisaalta, jos haluat käyttää omaisuuden voiteisiin, niin siitä vaan.
[/quote]

Sanoinko aloituksessa, että haen apua pelkästään niistä voiteista?? :D Ap