Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen alkoholinkäyttö parisuhteessa olisi sinulle liikaa?

Vierailija
07.09.2014 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mennään baariin joka toinen viikonloppu. Mielestäni kerran kuussakin on liikaa jos toistuu joka kk. Aina nautitaan sauna/peli olutta tm. Jos käytös muuttuu agressiiviseksi tai muuten huonoksi.

Vierailija
2/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei joisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuinen. Minua ei häiritse kenenkään juominen, mutta humalassa olevia ihmisiä en siedä. Eli vaikka juo joka päivä 2-3 olutta, se ei haittaa millään tavalla.

Vierailija
4/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka aiheuttaa ongelmia. Eli humalahakuinen viikottainen juominen. Sellainen siis, että pakko saada perjantaikänni vaikka kotisohvalla. Saati sitten jos useamman kerran viikossa juotaisiin hiprakkaan/humalaan.

Esimerkiksi joka päivä yksi olut tai viini ruoalla ihan ok.

Vierailija
5/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kalja on liikaa. Olemme olleet täysraittiita vuosikymmeniä jo.

Vierailija
6/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen pitäisi tissutella joka viikonloppu, tai lähteä baariin edes joka toinen viikonloppu, niin ei vetelisi. Eikä vetelisi kyllä mikään kaljatölkki kädessä hengailu viikollakaan, oli sitten kyse parista tai vaikka vain yhdestä kaljasta.

Onneksi minä olen meillä se juopompi, enkä minäkään saata juoda kuukauteen tai kahteen mitään, sitten ehkä pari lasia viiniä jonkun ystävän kanssa, ja taas menee seuraavaan kertaan aikaa.

Vierailija
7/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, miten itse juon. Olen huomannut, että minulla täytyy olla alkoholiongelma, sillä en enää osaa kontrolloida juomistani. Täytyy lopettaa kokonaan.

Vierailija
8/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväinen, aggressiivinen, änkyräkänniin juominen. 

Kerran viikkoon on ihan ok juoda se 2-4 ölppää rauhassa kotosalla ollessaan rentoutuakseen, kunhan ne juo hitaasti ajan mittaan eikä kertahutasulla päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme