Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni unohti syntymäpäiväni :/

Vierailija
07.09.2014 |

Minulla olisi eilen ollut synttärit. Muutama kaveri ja oma äiti laittoi tekstarin mutta mies ei muistanut. Vielä tänään olen odottanut josko jotain olisi luvassa jälkijunassa mutta istuu vain koneella :( ennen ei ole näin käynyt.
Miten muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies alkoi muistaa mun synttärit suunnilleen oikeana päivänä parinkymmenen vuoden yhteiselon jälkeen. Nyt muistaa, kun auton katsastus on samoihin aikoihin. Minua ei haittaa, muistutan, jos haluan muistamista.

Vierailija
2/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:44"]Jätä se sika!
[/quote]

Kiitos, noudatan neuvoa <3

Vierailija
4/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistutan miestäni merkkipäivästä ja merkkaan sen yhteiseen kalenteriin niin ei varmasti unohda. Usein vihjaan kerran tai kaksi toivelahjastani, kauan ennen h-hetkeä jotta mies voi kuvitella minun unohtaneen mainita siitä ja "keksii" sen itse. Tiedän, että mies rakastaa minua ja hän välittää merkkipäivistäni, mutta hän ei ajattele noita asioita eikä usein muista niitä.

En käsitä miksi pitäisi "testata" miehen muistia ja sitten loukkaantua kun ei muistanutkaan.

Vierailija
5/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdan oman syntymäpäiväni ellei jotain erityistä ole samoihin aikoihin, kuten vaikka autonkatsastus. Jalkovälin mukaan olisin nainen. Jos haluaa että minä muistan saa itse huolehtia muistuttamisesta.

Sano sille miehellesi että nyt vähän paremmat vaatteet päälle ja lähdette ulos syömään tai leffaan tms eilisten synttäreittesi johdosta.

Vierailija
6/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se susta välitä enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän