Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi nuoremman naisen minuun

Vierailija
15.08.2021 |

Olen kymmenen vuotta vanhempi, mutta seksi kanssani on kuulemma taivaallista. Nuorempi oli 30 ja minä 40. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 30-40 ikävuoden välillä tuolla iällä ei ole mitään merkitystä. Sinä nyt vaan satuit olemaan parempi pano tuolle miehelle. Edellinen saattoi olla passiivinen, estoinen, haluton jne ja sinä olet juuri päinvastainen haluinesi. Ehkä olet kropaltasi ja ulkonäöltäsikin enemmän tuon miehen makuun, kuin hänen ex. Mutta tosiaan ikä, ei ole siitä kysymys.

Vierailija
2/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa 30-40 ikävuoden välillä tuolla iällä ei ole mitään merkitystä. Sinä nyt vaan satuit olemaan parempi pano tuolle miehelle. Edellinen saattoi olla passiivinen, estoinen, haluton jne ja sinä olet juuri päinvastainen haluinesi. Ehkä olet kropaltasi ja ulkonäöltäsikin enemmän tuon miehen makuun, kuin hänen ex. Mutta tosiaan ikä, ei ole siitä kysymys.

Ahaa, miehelle siis nainen on kuin käyttöesine; vain sillä minkällainen PANO on merkitsee.

Pian voi tlla uusi vaihtari, vielä seksikkäämpi pano!

(itselläni nuorempi "panomies", ollut jo ikuisuuden)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut 30 vuotta vanhempaan. Olin 28-vuotias.

Vierailija
4/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, miehelle siis nainen on kuin käyttöesine; vain sillä minkällainen PANO on merkitsee.

Pian voi tlla uusi vaihtari, vielä seksikkäämpi pano!

(itselläni nuorempi "panomies", ollut jo ikuisuuden)

Kyllä, vastasin aloittajan ihmetykseen. Seksi on kuulemma hänen kanssaan taivaallista, muita kriteereitä ap ei ollut tuohon aloitukseen laittanut. Voihan olla, että mies oli sanonut muitakin asioita aloittajalle, mutta en minä niitä ala arvailemaan. Lue aloitus oikein hitaasti uudelleen, niin kyllä se siitä aukenee. Sen verran sanon vielä aloittajalle, itse olen 55v. mies. Minulla on ollut eri ikähaarukoista naisia sängyssäni ja voin todeta, että kyllä niitä naisia 3 kymppisistäkin löytyy, joiden kanssa seksi on "taivaallista" ja löytyy 4 kymppisiä, joiden kanssa se ei ole ollut. 

Vierailija
5/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ap tarkentaa miehen muut kriteerit: hän on aivan hulluna minuun. Nostin tuon seksin esille vaan sen takia että yleensä väitetään että seksi nuoremman naisen kanssa olisi jotenkin parempaa niin halusin tuoda esiin päinvastaisen kokemuksen. Tietysti meidän suhde on vielä alkuvaiheessa eli pannaan koko ajan.

-ap

Vierailija
6/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun käy Specsaversillä.

Vierailija
7/7 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: