Onko teillä mitään mukavaa sanottavaa koskaan kenestäkään?
Minä voin aloittaa:
Mieheni on rauhallinen ihminen, eikä puhu oikeastaan koskaan pahaa muista ihmisistä.
Kommentit (22)
Veikkaan että tästä tulee lyhyt ketju.
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin. Isosta osasta ihmisiä löytyy jotain hyvää sanottavaa.
Hienoa. Kerro täälläkin.
Ismo Leikola on maailman hauskin mies.
Mulla on tosi harvasta ihmisestä mitään ikävää sanottavaa. Jos on, puhun niistä vain harvoille ihmisille. Tulen toimeen keskimäärin hyvin erilaisten ihmisten kanssa.
Ap jatkaa:
Ystäväni E haluaa olla kaikille ystävällinen.
(Ja tässä vaiheessa tuli mieleen kertoa, että sekä ystävästäni että miehessäni kuten minussa ja kaikissa on myös piirteitä, jotka ärsyttävät milloin ketäkin, mutta niihin ei kannattaisi aina takertua. Ihmisistä voi ajatella myös hyvää, jos vain uskaltaa.)
Jatkuvasti!
Ne pikaruokapaikat ja kahvilat joissa käyn, niiden nuoret työntekijät tekevät kiireisen työnsä ihan huippuhyvin ja taitavat asiakaspalvelun.
Mulla on ihania naapureita kerrostalossa, kaiken ikäisiä ja muutenkin erilaisia keskenään, mut ei mitään valitettavaa kenestäkään.
Suomalainen erikoissairaanhoito on pelastanut hyvinvointini ja arvioisin, että henkenikin.
Kaikista näistä oon kyllä antanut hyvää palautetta kohteille. :)
Näitä olisi vaikka kuinka paljon.
Mao Zedong johti tehokkaasti vallankumousta.
Kehun usein seinänaapuria. Heillä on kolme lasta eivätkä koskaan melua. Mies on kiva, kun minä saan mennä ja tulla niin kuin haluan, kunhan pidän hänet ajan tasalla. Olen opetellut puhumaan ihmisistä hyvää. Se on ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi harvasta ihmisestä mitään ikävää sanottavaa. Jos on, puhun niistä vain harvoille ihmisille. Tulen toimeen keskimäärin hyvin erilaisten ihmisten kanssa.
Miksi puhut kenestäkään mitään ikävää kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Kerro täälläkin.
En jaksa niin pitkää viestiä kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
On. Riikka Purrasta.
Mullakin. Näin unta että seurustelin Purran kanssa ja siinä mietin että vähän outoa että voi olla pian pääministerin puoliso vaikka oon ihan noupadi.
Pienessä maistissa tekee mieli kehua oikeasti hyviä tyyppejä. Selvinpäin ei onnistu.
"Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut kenestäkään mitään ikävää kenellekään?
Koska joskus ikävistäkin asioista pitää puhua.
voisi ollakin ku aattelee... muttaku se on niin pitkästyttävää... 🥱 ilikeily ja pirruilu o palijo lystimpää!! 😈
Vaikka ihmiset ovat monesti aika ärsyttäviä niin he ovat myös yleensä harmittomia.