Onnea pikkusisko!
Täytät tänään 24v ja muistan sen kuin eilisen kuinka juoksin koulupäivän jälk suoraan kotimme vieressä olevalle synnärille sinua katsomaan, olit keltavalkoraidalliseen potkupukuun puettu pylly pystyssä köllivä ihana nyytti siinä sairaalan vauvasängyllä <3
Soittaisin sinulle tai lähettäisin viestin, mutta koska et ole kiinnostunut olemaan kanssani tekemisissä niin onnittelen näin vaikka tuskin tätä viestiä näetkään.
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin, säännöllisesti minä mietin miksi asiat meni näin, miksi et halua olla isosiskosi kanssa tekemisissä:´(
Mutta paljon onnea sinulle, olet silti, ja aina, rakas!!
-Isosisko-
Kommentit (8)
Olisi kiva tietää mitä niissä on edes "korjattavaa", ei siis olla riidelty eikä tapeltu, ei loukattu toisiamme, mitään ikävää ei ole tapahtunut. Hän vain lopetti yhteydenpidon niin että se olin aina minä joka ehdotti näkemistä yms kunnes tajusin että turhaan, ei häntä kiinnosta. Perui aina viimetipassa jos jotakin oli sovittuna eikä siis soittele tai mitään, koskaan. Ehkä sitten muistutan liikaa kuollutta äitiämme, sisko oli silloin teini kun se tapahtui, en tiedä. Minä omituisesti ajattelin että sekin tapahtuma olisi liimannut meitä entistä tiiviimmin yhteen, suurinpiirtein "me kaksi vastaan muu maailma", mutta ei niin ei.
ap
Oletko kysynyt asiaa/nostanut kissaa pöydälle
Tuli pala kurkkuun kun luin tekstiä. Minullakin oli ihana pikkusisko, vaan nyt hän on paremmassa paikassa. Hän oli paras sisko ikinä. Vaan syöpä valtasi koko ihmisen ja jäljelle jäi vain muistot. Olet rakas sisko, sinua aina muistelen ja valokuvia meistä aina katson. Olisitpa täällä kanssani nauramassa tyhmille vitseilleni. On niin ikävä että sydämeen sattuu.
Uuh, mitä marttyyrin showta, aloittaja. Katso toki peiliin. Sieltä voi löytyä ihminen, josta ei voi kuin valita pysyä hyvin kaukana oman mieleterveytensä vuoksi. Siskosi en ole, enkä ole kenenkään muunkaan, mutta siltipä sanon sinulle näin. Eräs pahimmista manipulaation keinoista on tuollainen marttyrointi, ja sellaisilla on aina eniten luurankoja kaapeissaan. Terve ihminen osaa kommunikoida ilman syyllistämällä ohjailua. Mieti näitä, oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:31"]Uuh, mitä marttyyrin showta, aloittaja. Katso toki peiliin. Sieltä voi löytyä ihminen, josta ei voi kuin valita pysyä hyvin kaukana oman mieleterveytensä vuoksi. Siskosi en ole, enkä ole kenenkään muunkaan, mutta siltipä sanon sinulle näin. Eräs pahimmista manipulaation keinoista on tuollainen marttyrointi, ja sellaisilla on aina eniten luurankoja kaapeissaan. Terve ihminen osaa kommunikoida ilman syyllistämällä ohjailua. Mieti näitä, oikeasti.
[/quote]
Luettiinkohan eri teksti, kun minä en löytänyt tuota marttyrointia ap:n viestistä? Löysääpä pipoa ja mene vaikka lenkille purkamaan nuo aggressiosi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:31"]Uuh, mitä marttyyrin showta, aloittaja. Katso toki peiliin. Sieltä voi löytyä ihminen, josta ei voi kuin valita pysyä hyvin kaukana oman mieleterveytensä vuoksi. Siskosi en ole, enkä ole kenenkään muunkaan, mutta siltipä sanon sinulle näin. Eräs pahimmista manipulaation keinoista on tuollainen marttyrointi, ja sellaisilla on aina eniten luurankoja kaapeissaan. Terve ihminen osaa kommunikoida ilman syyllistämällä ohjailua. Mieti näitä, oikeasti. [/quote] Luettiinkohan eri teksti, kun minä en löytänyt tuota marttyrointia ap:n viestistä? Löysääpä pipoa ja mene vaikka lenkille purkamaan nuo aggressiosi.
[/quote]
Et näe marttyyrin elkeitä aloituksessa? :) Ok. Ehkä marttyyrinlukutaito kehittyy, kun on tarpeeksi kauan ollut sellaisen vaikutuspiirissä ja erehtynyt luulemaan etelää hänen takiaan pohjoiseksi, tai oikeastaan miettinyt jo, että mitäs ne ilmansuunnat ylipäätään olivatkaan. Minä olen, ja se on eräs varmimmista keinoista saada minulta halveksuntaa. Opettelisivat nyt nuo marttyyrit edes vähän paremmin manipuloimaan, niin voisi oudolla tavalla sitä kauttaa antaa sitten pisteitäkin.
^ Projisointia siis? Ehkä sun kannattaa perustaa ihan oma ketju aiheelle, niin saat sylkeä kaiken sapen pihalle <3
Mulla tuli itku. Toivottavasti saatte välinne korjattua <3