Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka inhoaa kaikkia nostalgiapläjäyksiä?

Vierailija
15.08.2021 |

Tulee ihan kylmät väreet jostain kasari- ja ysärimusiikeista. Vanhoja TV-sarjoja en tosiaankaan kaipaa. Ihmettelen että jotkut tuntuu jatkuvasti haikailevan jotain maagista 80-lukua. Itse inhoan kaikenlaista nostalgisointia ja mielestäni on suorastaan taantumuksellista katsella taaksepäin koska nykyhetki ja tulevaisuus on aina parempi kuin mennyt.
Muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkää ole:D Mitä höpiset? Nostalgia on muutenkin parasta mitä on keksitty. Itse haikailen 90-lukua, ei somea, ei älykännyköitä, nokia 5110, jne. 80-luku toki varmasti vielä parempi.

Toki pitäisi olla tyytyväinen nykyhetkeen siinä mielessä, että kyllä tämä voittaa sen mitä on tiedossa 20 vuoden pääst.

Vierailija
2/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkää ole:D Mitä höpiset? Nostalgia on muutenkin parasta mitä on keksitty. Itse haikailen 90-lukua, ei somea, ei älykännyköitä, nokia 5110, jne. 80-luku toki varmasti vielä parempi.

Toki pitäisi olla tyytyväinen nykyhetkeen siinä mielessä, että kyllä tämä voittaa sen mitä on tiedossa 20 vuoden pääst.

P.S. 90-luvun elokuvat ja sarjat voittavat nykyisen tosi tv ja marvelcgipaskan 10000-0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki oli kasarilla aivan parasta. Muuta en sieltä sitten kaipaakaan. 

Vierailija
4/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luku on parempi kuin 90-luku. Kuka haikailee muka jollekin ysärille?

Vierailija
5/5 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luku on parempi kuin 90-luku. Kuka haikailee muka jollekin ysärille?

90-luku oli Nintendon ja VHS kasettien ja sitä kautta videovuokraamojen kulta-aikaa. Myös tupakkaa sai poltella joka paikassa koska terveysnatsit eivät olleet vielä ottaneet sauhuttelijoita hampaisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän