Miks miehet kysyy, että mitä on nyt päällä?
Jos menen chattailemaan, miksi kysyvät vaatetusta
Kommentit (32)
Ne haluaa että vastaat että ei mitään ja pääsee sitten pervoilemaan.
Mulla ei oo päällä ku sukat ja Radio Mafia.
Minä lopettaisin chatin tuollaisen kanssa, jos ei ole mitään fiksumpaa keskustelunaihetta.
Ne toivoo, että vastaat jotan "eroottista", sukkanauhat tms vajaaälyistä klisettä. Tuo kysymys on kyllä niin pohjanoteeraus, että kannattaa lempata koko ukko.
Mitä sulla on päällä? itselläni on bokserit ja valkoinen t-paita.
Mitä nyt on päällä. Täällä hyvinvarustettu 30v varakas fiksu mies kysyy. Työskentelen vaativissa erityisasiantuntija tehtävissä. Bitcoineja riittää ja muhkea osakesalkku.
Vierailija kirjoitti:
Ne toivoo, että vastaat jotan "eroottista", sukkanauhat tms vajaaälyistä klisettä. Tuo kysymys on kyllä niin pohjanoteeraus, että kannattaa lempata koko ukko.
Ei kukaan ole kysynyt tuollaista.
Niillä on se kädessä ja yrittävät saada mielikuvaa. Ovat sikoja siis täysin. :( Ei vakavissaan liikkeellä.
Ensin kannattaa kysyä onks sulla se aika kuukaudesta? Jos ei niin voi jutella jotain mukavia.
Haluavat riisua sinut kun kuulevat vaatetuksen. Haluavat viedä keskustelun pillukulli -tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo päällä ku sukat ja Radio Mafia.
😂
Mulla on päällä makkarin valot ja tietokone.
Jotenkin säälittäviä runccareita.
Vastaan aina jotain pieruverkkari tasoa. Mitä ne oikein luulee saavansa vastaukseksi?
Ne haluavat tietää mikä kappale soi
Satunnaisesti tuli aikoinaan tuli noita kyselyitä.
Joskus en jaksanut vastata mitään, joskus sanoin, että ei kuulu tähän keskusteluun.
Tietenkään en siis ottanut näitä miehiä edes pienessä mielessäni huomioon potentiaalisessa mielessä.
Joskus kun olin muka mukana juonessa kerroin, että virttyneet kotiverkkarit ja venynyt huppari, risaiset villasukat ja ainot tms.
Tylsyyden ja tyhmyyden huippu mieheltä ja maailman huonoin aloitus.
No, ehkä ei mene niin alhaiseen luokkaan kuin kikkelinkuvat.
Jotain fantasiotaanhan nämä palvelevat, mutta huonosti kylläkin.
Luulevat ikäänkuin soittaneensa seksipalvelupuhelimeen ja että ammattilaisena autat heitä runkkaamaan siellä linjan toisessa päässä.
Eli heivaa sellaiset k-päät samantien.
Ne haluaa tietää mitä sulla on päällä vai onko mitään.