Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohtuullinen ajomatka päivässä

Vierailija
15.08.2021 |

Jaksaako helposti ajaa 700 km päivässä vai ottaisitko yhden yön tauon välille? Perillä aikaa viipyä sitten useampi päivä että saisi kyllä levätä sitten. Ymmärrän että on yksilöllistä, mutta mielipiteitä kaipailen. Oon ajanut monia 500 km matkoja ja lopussa aina alkaa tuntuun jo että alkaa riittään ajaminen päivälle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut 1000 km vuorokaudessa, mutta ei siinä mitään järkeä ole. Ota rennosti ja nauti hotelliyöstä aamiaisineen.

Vierailija
2/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajaisin koko matkan putkeen, mutta pitäisin kyllä välissä kunnon tauon tai parikin. Söisin ja liikkuisin. Jos nukuttaa, nukkuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nukutko työpäiväsi aikana? Kyse on tauotuksesta. Riitävästi taukoja matka menee ihan kevyesti.

Vierailija
4/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän tuossa väkisin ainakin yks lataustauko pitää. ja varmaan syödäkin.

Vierailija
5/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin teistäkin. Päätietä 700 km ei ole minusta liian paljon

Onhan se matkanteko vähän puuduttavaa mutta ei se siitä kummene seuraavanakaan päivänä ja sitten ei ole sitä lähtöhössötystä uudestaan.

Tietenkin jos on joku kiva kohde siinä välissä niin mikä ettei siihen tutustuisi.

Vierailija
6/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 km / 12 h on sellainen jonka pystyy vielä hyvin ajamaan ilman että käy ongelmalliseksi tai epämukavaksi. 1-2 kahvi- / ruokataukoa ni jaksaa hyvin.

Vierailija
7/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös aika paljon siitä onko kyseessä Saksan autobaana vai kuoppainen mutka-maantie.

Vierailija
8/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon ajaminen väsyttää. Se on yksilöllistä. Jos epäilyttää niin ota hotelli yöksi ja rentoudu. Mulla on 700km mökkimatka ja ajan sen usein yhdellä tai kahdella pysähdyksellä. En ole mitenkään erityisen väsynyt perillä.

Vierailija
9/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tiestä ja yllättävän paljon myös autosta. Joillakin autoilla 500km käy jo työpäivästä, maantieajoon tehdyllä autolla 800km ei tunnu missään.

Vierailija
10/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti jaksaa ajaa 700 km päivässä.

Vierailija
11/11 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iso bemari ja on kyllä hyvä ajaa. Päädyin ottaan välille yön, vaikka ois kai tuo menny kerrallakin. Lappiin meen niin pelkään et turtuneena täräytän poron kans yhteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan