Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle 'poikaystävää' ?

Vierailija
15.08.2021 |

Vaimon kanssa keskusteltu aiheesta ja olisi meidän molempien mieleen.
Pitää olla muutakin kuin vain seksiä, jotain ystävyyttäkin ja muutakin menoa.
Chateissa miesten kans juteltu on vain 'koska pääsee paneen' ne miehet ei meitä varten.

Vaimo oikein sutjakka pitkä hoikka ja nättikin.

Kokemusta? Ei mitään cuckold alistusta ja nöyryytystä

Mr

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta voisin kuvitella itseni tuollaiseen tilanteeseen. Varmaan vaatii etsiskelyä tosin. Eihän tuo mikään tyypillisin tilanne ole

Vierailija
2/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa mielenkiintoiselta.

Itse olen liberaalissa suhteessa, jossa on jotain kokeiltu. Vaimo on pitänyt monia muita tekemisiä mielenkiintoisempana kuin itse paneminen, jota on kokeillut sitäkin vieraan kanssa. Esim positiivisten kommenttien saaminen vieraalta on todella sytyttänyt häntä, joka on näkynyt seksihaluissa kotona.

Lähtisin mielelläni treffille vaikka terassille vaimosi kanssa tai jos hän on kiinnostunut kokeilemaan muutamaa tantra juttua vaikka vaatteet päälläkin niin sehän sopii. Itse majailen Hyvinkäällä ja naiset ovat pitäneet ulkonäöstä. Kuinkahan teihin saisi yhteyden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen suhde;)

Jos rouvasi vielä herkullisen näköinen kuten kuvasit.

Olen kiinnostunut

M58

Vierailija
4/4 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi AP,

Mistä vaimosi on kiinnostunut? Etsiiköö hän Luxusseuraa teatteriin ja puhuu enimmäkseen sisustuksesta vai onko hän kouluttautunut tai kiinnostunut maailman tapahtumista tai hakeeko teatteriseuran

sijasta mieluummin lenkki -risteily-, mökkiseuraa.

Olen 180 pitkä, urheilullinen, hauska mukava, älykäs, hyvin säilynyt, komea 46v.

Arvostan naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi