Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se valinta/teko, josta olet kiitollinen itsellesi koko loppuelämäsi ajan?

Vierailija
15.08.2021 |

Aloitan:
Olen syvästi kiitollinen itselleni (ja miehelleni siitä, että oli samaa mieltä) siitä, että älysin olla tekemättä lapsia tähän maailmaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jou enää alkoholia ollenkaan.

Vierailija
2/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pankkiin töihin.

Hyvät edut ja hyvä palkka.

Nyt eläkkeellä.

Netto eläke on 1845

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jou enää alkoholia ollenkaan.

Jou! Siis juo

Vierailija
4/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä, että saavuin ulkomaam komennukseltani Suomeen lomalle eräänä keskikesän viikkona juuri silloin, enkä esim viikkoa myöhemmin!

Tapasin ihanan , parhaan ,rakkaan mieheni silloin.

Hän oli juuri sillä viikolla käymässä kotikaupungissani, ja asui muuten ulkomailla, toisella puolella palloa kuin missä minä olin töissä.

Tästä on kohta 30 vuotta. Siitä asti olemme olleet yhdessä.

Joka päivä voi siitä asiasta olla onnellinen.

Vierailija
5/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin psoriakseen ja satuin internetistä löytämään siihen hoitokeinon josta tulen hyötymään koko elämäni.

Vierailija
6/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sivusuhteen naiseen joka yritti salaa tulla raskaaksi minulle, tästä olisi seurannut isoja ongelmia.

Vierailija
7/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pelaamaan World of warcraftia vuonna 2005. Tapasin mieheni pelissä ja sain paljon ystäviä. 

Osa on varissut vuosien varrella pois mutta suurin osa on säilynyt.

Miehen kanssa ollaan oltu naimisissa jo monta vuotta ja kaksi lastakin olemme saaneet.

Enää kumpikaan meistä ei peliä pelaa, mutta joskus muistellaan lämmöllä niitä aikoja kun oltiin juuri siellä tavattu ja niitä seikkailuja joita koettiin.

Vierailija
8/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama kun aloittajalla. Eli olen kiitollinen, että olen pysynyt päätöksessäni olla hankkimatta lapsia.

Vierailija
9/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en ole suostunut ottamaan naista riesakseni. Painostuksesta huomioimatta! Isoveljien elämät on mennyt pilalle naisten toimesta, ja se yksi, joka pääsi eroon narsistisesta naisesta, on nyt sinkku ja ainut onnellinen. Olen ottanut hänestä mallia ja en ole katunut sekunttiakaan. M26

Vierailija
10/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein mistään, mutta jos pitäisi valita niin ehdottomasti lapsistani tulen vielä olemaan kiitollinen. Tietysti terveydestä. Ylpeä että vaikka olen amis niin oli varaa kävellä pankkiin ja ottaa 250 000€ lainaa ja rakennuttaa uusi omakotitalo avaimet käteen periaatteella joutumatta itse räpistelemään... M31v

Vierailija
11/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana humanistiopiskelijana mulla oli ensimmäistä kertaa eläessäni ihailija. Käytiin pari kertaa treffeillä. Miesrintamalla oli ollut niin hiljaista siihen asti, että arvelin tämän olevan ainoa mahdollisuuteni päästä naimisiin. Ei kuitenkaan napannut, joten annoin pakit. Hain ja pääsin sittemmin lääkikseen ja monien vaiheiden kautta tapasin nykyisen mieheni ja ylipäätään löysin tämän nykyisen kivan tapani elää. Olen aivan varma, että jos olisin mennyt sen ensimmäisen heilan kanssa naimisiin, en olisi ikinä vaihtanut opiskelualaa enkä ylipäätään enää kuulostellut itseäni, miten tarkkaan ottaen haluan elää. 

Vierailija
12/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon tuleminen nuorena. Saanut rakentaa elämän kestävälle Kristus kalliolle.

Vierailija
13/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo täälläkin, Jeesus kutsui lukioiässä. Elämäni paras ratkaisu ja menee kaiken edelle. Uskossa on ihanaa. ❤

Vierailija
14/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä silloinen poikaystävä olisi halunnut kihloihin vuoden seurustelun jälkeen kun ”eikö ihmiset yleensä vuoden jälkeen mene kihloihin” no ei menty ja jossain vaiheessa tajusin, että myöskään lasta en hänen kanssaan halua tehdä. Lähdettiin eri teille ja ne tiet ovat olleet molemmille paremmat.

Vierailija
15/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hakeuduin opiskelemaan unelma-alaani 45-vuotiaana.

Vierailija
16/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin yksi hyvä. En masentunut kiusaamisen vuoksi ja jäänyt pelaamaan senaikaisia tietokonepelejä liikaa vaan aloin kirjoittaa kirjeitä tytöille ja tapaillakin niitä. Möhemmin sitten deittipalstojen kautta jotka vielä siihen aikaan olivat ihan järkeviä.

Vierailija
17/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteettömyys.

Vierailija
19/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin aikoinaan sairaanhoitajaksi. En tehnyt sairaanhoitajan hommia kuin 5 vuotta ja sitten vaihdoin alaa, mutta koulutuksesta on ollut monta kertaa elämäni aikana hyötyä. 

Vierailija
20/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ex- miehestä. Sain elämäni sen takia takaisin ja löysin ihanan nykyisen mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi