Ulkomaille syyslomalla?
Uskaltaako lähteä? Onko moni teistä jo varaillut matkaa tulevalle syys- tai talvikaudelle? Olen tuplarokotettu ja poden ihan järjetöntä matkakuumetta. Pitääkö Suomeen palatessa jäädä omaehtoiseen karanteeniin?
Kommentit (13)
Lähden, Kreetalle. Meitä lähtee kolme perhettä, lapsien iät 0-13. Mietin lähempänä nuo karanteenit ja muut, kun tilanne muuttuu koko ajan.
Ihanaa, tätä on odotettu!
Ei pidä lähteä vaan pysyä kotimaassa yhteisen hyvän vuoksi!
Yli vuosi taottu saamaa, etkö jo tajua.
En lähtisi. Vaikka aikaisemmin matkustin ulkomaille useamman kerran vuodessa, nyt ei ole mitään intohimoa lähteä mihinkään. Sitten voin lähteä, jos maskin kanssa ei tarvitse enää pelleillä.
Minä ehdotan, että lähdette syys- ja talvimatkalle sinne, missä koronakartta helottaa tummanpunaisena, siellä on kuuminta ja siellä vallitsee korkeajännitys.
Vierailija kirjoitti:
Lähden, Kreetalle. Meitä lähtee kolme perhettä, lapsien iät 0-13. Mietin lähempänä nuo karanteenit ja muut, kun tilanne muuttuu koko ajan.
Ihanaa, tätä on odotettu!
Kyllä ihmiset on itsekäitä ja vastuuttomia 😡
Me lähdetään Teneriffalle. Lapset 10-16 v. . Pitkään mietimme, mutta uskaltauduttiin varaamaan syyslomalle.
Minä palasin juuri 3 viikon Kreikan matkalta ja kaikki meni hyvin eikä mitään koronapaniikkia ollut missään.
Ei muuta kuin kamat kassiin ja menoksi. Hyvää lomaa
En ihan ymmärrä näitä kritisoivia kommentteja. Rokottamattomana on vastuutonta lähteä. Mutta kaksoisrokotettuna on jo "luvallista" matkustaa. Haittatekijänä tietysti se, että koronaa edelleen on, jolloin ei välttämättä ole kovin mukavaa heilua maski päällä jatkuvasti, jos vaikka kaupunkiloma kyseessä. Mutta itsellä edessä road trip marraskuussa Etelä-Euroopassa. Ei nyt ihan hirveästi olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä. Saa kuitenkin nähdä peruuntuuko lennot vielä.
Lokakuussa, Jouluna ja helmikuussa reissut tiedossa. Mahtavaa päästä aurinkoon täältä pimeästä paskasta.
Sinne vaan, ei tällaista koronapsykoosia ole muualla kuin suomessa.
Lähdetään. Ollaan tuplarokotettuja ja Espanja on poistamassa rajoituksia.
Olen varannut hotellin muutamaksi päiväksi Tukholmassa. Katson mikä tilanne lokakuussa ja päätän sitten menenkö vai en