Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt asunut 2 viikkoa kerrostalossa omakotitalo asumisen jälkeen

Vierailija
15.08.2021 |

Todella outoa. Bussi menee talon kulmilta 10min keskustaan kun ennen kävelin 10min pysäkille ja bussimatka kesti 25min. Voin kävellä lähimpään kauppaan ja aikaa menee vain vartti. En ole moneen päivään tarvinnut omaa autoa. Talo on äärettömän hiljainen ja ihan muutamaan ihmiseen olen rapussa törmännyt ja kaikki tervehtii. Nyt kun tavarat on paikoillaan niin kotimme on entistä viihtyisämpi, valoisampi ja jotenkin nyt on ns fengshui kohdillaan. Olen enemmän kuin tyytyväinen 😊 Onko minulla käynyt hyvä tuuri?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naapurit on vielä lomilla, odota kun ne palaa, lapsineen, koirineen ja piiput suussa.

Vierailija
2/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta totuus paljastuu, meteliä on joka puolella. Sääliksi käy sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kuulostaa todella hyvältä, hienoa, että olet tyytyväinen. Muuttaminen kerrostaloon OK-talosta on myös pyörinyt mielessä, mutta mistäpäin suomea, hakusessa.

Vierailija
4/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun naapurit on vielä lomilla, odota kun ne palaa, lapsineen, koirineen ja piiput suussa.

Ai niin, miks mä en heti tajunnut, että kaikilla tämän talon asukkailla on yhtäaikaa kesälomat ja kaikilla kauhukakarat joiden kanssa on lomamatkalla varsinkin juuri nyt kun koulutkin alkoivat..voi kauhia voi kauhia mihin hourulaan olenkin mennyt muuttamaan koska kaikki kerrostalot tässä maailmassa on täynnä hulluja kovaäänisiä lapsiperheitä tai narkkeja...huoh

Vierailija
5/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 6 vuotta sitten omakotitalosta maalta melkein kaupungin keskustaan. Loistava päätös, en ole katunut sekuntiakaan vaikka menetin 80 neliötä.

Vierailija
6/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, sinulla on käynyt hyvä onni naapurien suhteen! Mutta tuohan on tietysti kerrostaloasumisessa parasta: palveluihin on lyhyt matka, eikä omaa autoa tarvitse. Muutin maalta Helsinkiin vuonna 1992, ja luovuin autosta saman tien.

Nyt on käynyt mielessä muuttaa takaisin maalle ja isompiin neliöihin, mutta autoa sitten taas tarvitaan.

Vierailija
7/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun todella hiljaisessa kerrostalossa jossa iso parveke puistoon päin.

Vierailija
8/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sit kateellisia, kun joku uskaltaa mainita olevansa tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
9/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijoitten paluu jo pelottaa

Vierailija
10/10 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämäkin aihe. Aivankuin se olisi jotenkin identtistä kaikissa omakotitaloissa tai kaikissa kerrostaloissa.

Omakotitaloasuminen voi olla hyvin monenlaista riippuen talosta ja paikasta.

Samoin kerrostaloasunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi