Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa ja raivoaa kokoajan

Vierailija
14.08.2021 |

Mies on ollut luonteeltaan aina temperamenttinen ja äkkipikainen. Nyt viimeisen kuukauden aikana mies on alkanut huutamaan kaikesta.
Mies teki kauppalistaa ja unohdin mainita yhden ostoksen. Hän sai raivokohtauksen ja huusi, että mitään ei enää lisätä, lista on tehty.
Jähmetyin ja sanoin vaan okei.
Mies on puolitoista viikkoa sitten että olen pilannut hänen kesäloman. En tiedä, mitä olen tehnyt enkä ymmärrä, miten olen pilannut loman.
Kun mies huutaa, niin hänellä on sellainen lasinen pistävä katse ja näyttää mulle hampaita.
Mitä ihmettä tämä on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Kuka kokoaja on kyseessä? Vai tarkoititko että ”koko ajan”?

Vierailija
2/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups taas meni hukkaan trolli. Ilmoitettu poistettavaksi jo.

Vierailija
4/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että onko jokin asia huonosti

Vierailija
5/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ukkosi on todella ahdistunut jostain ja se purkautuu aggressiivisuutena. Onko toinen teistä joutunut tai joutumassa työttömyysuhan alaiseksi tai onko muuta taloudellista epävarmuutta ilmassa? Onko tilanne se, että sinä olet kotona ja mies käy töissä ja vastaa perheen taloudesta yksin? Tää raha-asia on miehille usein tosi iso ahdistuksen paikka ja se sitten purkautuu raivona, etenkin jos tuntuu siltä, että se toinen liiton osapuoli pääsee koko ajan helpommalla.

Vierailija
6/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei voi hyvin. Kysy miksi.

Vierailija
7/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko tapahtunut jotain ikävää, onko hänellä peli tai päihderiippuvuus, onko hän masentunut, saanut potkut, menettänyt jonkin läheisen?

Vierailija
8/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saanut rokotteen, eikös siinäkin ollut jotain mielialaan vaikuttavaa haittaa?

Vierailija
9/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies halunnut lähteä poikien kanssa reissuun mutta sanoi kavereille ei, koska tunsi velvollisuudekseen olla lähtemättä perheen takia tai jotain? Ja nyt kiukuttelee sinulle. JOkin tällainen tuli mieleen, kun sanoit, että loma on pilalla.

Vierailija
10/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ukkosi on todella ahdistunut jostain ja se purkautuu aggressiivisuutena. Onko toinen teistä joutunut tai joutumassa työttömyysuhan alaiseksi tai onko muuta taloudellista epävarmuutta ilmassa? Onko tilanne se, että sinä olet kotona ja mies käy töissä ja vastaa perheen taloudesta yksin? Tää raha-asia on miehille usein tosi iso ahdistuksen paikka ja se sitten purkautuu raivona, etenkin jos tuntuu siltä, että se toinen liiton osapuoli pääsee koko ajan helpommalla.

Sössötti ap eli trolli itse.

Ei nyt tänä iltana kukaan muu vastaile aloituksiisi. Harmittaako?

Ja aika moni niistä on pyynnöstä poistettu asiattomina.

Vierailija
11/11 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin jotkut kirurgit meillä töissä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi