Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhautunut kun ei pysty laukeamaan

Vierailija
04.09.2014 |

En pysty laukeamaan yhdynnässä miehen kanssa. En vaikka mitä tekisi. Klitoriorgasmia ei tule enkä edes tiedä mikä on emätinorgasmi. Klitorisorgasmin pystyn saamaan yksikseni, miehen läsnäollessa se ei onnistu vaikka aina fantasioinkin peniksestä sisälläni ja se kiihottaa minua. Nuoleminen ei tunnu miltään vaikka sitä niiin ylistetään.

Mies kyllä laukeaa joka kerta ja tekee kaikkensa että minäkin. Mutta kun ei niin ei. Ja piste. Luulempa että mieskin on jo turhautunut ja pettynyt kun ei pysty tuottamaan minulle orgasmia ja ehkä jättääkin minut sen takia.

Nyt jo heti seksin alussa iskee se suunnaton turhautumisen tunne ja epätoivo ja masennus kun tietää mitä on edessä. Yritystä ja pettymystä. Itkettää koko seksin ajatteleminkin jo. Mitä järkeä siinä enää on kun en pysty olemaan normaai nainen ja laukeamaan vaikka kuinka olen kiihottunut ja rakastan miestäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sylvi! Kaikki orgasmit on klitorisorkkuja! Ei kukaan voi saada jos klitorikseen ei edes hipaise...Sun miehes taitaa kaivata käyttöopasta naisen kroppaan

Vierailija
2/10 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä orgasmin voi saada ilman minkäänlaista kosketusta klitorikseen, mutta kaikki naiset ei sitä saa. Orgasmiherkkyys on osittain myös anatomiasta kiinni.

Koska kuitenkin saat itseksesi orgasmin, niin tiedät, ettei ainakaan ole kyse siitä, ettetkö voisi laueta ollenkaan! Kaipaatko itse orgasmia tunteaksesi itsesi tyydytetyksi ja voidaksesi nauttia seksistä? Olisiko mahdollista, että aluksi miehesi hyväilisi sinua vaikka rinnoista tai suutelisi samalla kun masturboit itsesi orgasmiin? Ehkä tällä tavalla totut miehen läsnäoloon lauetessa.

Minunkin on tosi vaikea saada orgasmia yhdynnän aikana tai ylipäänsä mitenkään muuten kuin itsekseni. Klitorikseni on tosi herkkä ja yleensä miesten kosketus on niin voimakasta, että hetken kuluttua kaikki kontakti alkaa sattua. Itse osaan säädellä painetta paremmin, joten saan itseni laukeamaan. Vaikka nautinkin yhdynnästä tosi paljon ja kiihotun siitä, niin yhdynnän liike jollain tavalla tekee klitoriksen hyväilystä mulle hankalampaa, jolloin orgasmin saaminen kestää tosi pitkään.

Mies tietää tämän ja mies myös tietää, että mulle on ihan ok olla ilman. Toisinaan mies saa itsekseen mut laukeamaan hyväilemällä sormin tai suulla, mutta sitä ei tapahdu kauhean usein. Ollaan opittu olemaan stressaamatta siitä, ja lisäksi miehen tuottamat orgasmit tuntuu aina tosi spesiaalilta jutulta. :)

Yritä sinäkin keskittyä muihin juttuihin seksissä, niihin mitkä tuntuu hyviltä. Jos et pystyt itse tuntemaan olosi tyydytetyksi ilman orgasmiakin, niin kaikki on hyvin. Edetkää miehen kanssa hitaasti, opetelkaa rentoutumaan, neuvo miehelle mikä tuntuu hyvältä ja sopikaa myös, että sinä saat itse päättää milloin sinua on hyväility tarpeeksi.

Ymmärrän kyllä, että miehelle voi olla tiukka paikka, jos ei pysty tuottamaan naiselleen nautintoa, mutta kaikista ahdistavinta on kuitenkin, jos asiasta alkaa stressata niin paljon, että se vie kaiken nautinnon seksistä. Ja ainakaan tuo ei ole syy erota! Jutelkaa ihan rauhassa ja kerro miehelle rehellisesti miltä sinusta tuntuu. Ei seksin pitäisi olla stressiä aiheuttava suoritus, josta tulee jo ennakkoon paha mieli.

Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää laukasen naisen suutelemalla ja hyväilemällä pillua samalla kun oon sisällä.

joskus hieron munaa klittaan ja nainen on ihan rentona äännehtii.

nainen voi pyörittää lantiota jolloin kova terska naisen sisällä hieroo pillun seinämiä.

nuolemallakin saa naisen laukeamaan. sormilla hyväilee samalla pillua sisältä ja

peräaukkoa jos nainen sellaisen sallii. vaikuttaa ap, että et kiihotu kunnolla

ja siksi kestää ja kestää.. olisiko esileikissä vielä harjoittamisen varaa?

suuteleeko mies sinua riittävästi? suutelee kaulaa ja tissejä?

hyväilee märäksi ennen sisääntuloa jne?

ihan riittävää kiihotusta naisen voi olla vaikea saada seksin aikana.

Vierailija
4/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän ton tunteen. Itse aloin seurustelmaan naisen kanssa joka ei lauennut ja se oli oikeasti hirveää. Kyllä oikeesti siinä tuli olo että jätän tuon ihmisen koska kyllä orgasmin saaminen toiselle on mulle ihan ykkös juttu.

Kauanko olette seurustelleet?

Hierooko miehesi klitoristasi? Siis pelkästään niin että mies hieroisi vain klitorista ja vaikka samalla suutelisi sinua?

Suosittelen että yritätte saada sinulle orgasmin sormilla ja vasta sen jälkeen yhdyntä. Jos sormet tuntuvat hyvältä niin sitten niillä. Olo pitäisi olla sellainen että mihinkään ei ole kiire ja hommaa jatketaan niin kauan kunnes orgasmi tulee.

Itse tein todella töitä että sain naiseni laukeamaan ja sessiot oli pitkiä ja turhauttavia. Ja naiseni oli vielä niin ujo ettei uskaltanut tai osannut neuvoa minua mitenkään. Sanoi vain että tuntuu hyvältä. Mutta lopulta kun orgasmin sain hänelle aikaiseksi niin koko homma helpottui. Nyt saan naiseni laukeamaan 5-10min. Joten suosittelen että keskitytte hetkeksi tuohon sinun orgasmiin. Se nimittäin helpottuu kun sen saa käyntiin.

Vierailija
5/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:17"]

tiedän ton tunteen. Itse aloin seurustelmaan naisen kanssa joka ei lauennut ja se oli oikeasti hirveää. Kyllä oikeesti siinä tuli olo että jätän tuon ihmisen koska kyllä orgasmin saaminen toiselle on mulle ihan ykkös juttu.

Kauanko olette seurustelleet?

Hierooko miehesi klitoristasi? Siis pelkästään niin että mies hieroisi vain klitorista ja vaikka samalla suutelisi sinua?

Suosittelen että yritätte saada sinulle orgasmin sormilla ja vasta sen jälkeen yhdyntä. Jos sormet tuntuvat hyvältä niin sitten niillä. Olo pitäisi olla sellainen että mihinkään ei ole kiire ja hommaa jatketaan niin kauan kunnes orgasmi tulee.

Itse tein todella töitä että sain naiseni laukeamaan ja sessiot oli pitkiä ja turhauttavia. Ja naiseni oli vielä niin ujo ettei uskaltanut tai osannut neuvoa minua mitenkään. Sanoi vain että tuntuu hyvältä. Mutta lopulta kun orgasmin sain hänelle aikaiseksi niin koko homma helpottui. Nyt saan naiseni laukeamaan 5-10min. Joten suosittelen että keskitytte hetkeksi tuohon sinun orgasmiin. Se nimittäin helpottuu kun sen saa käyntiin.

[/quote]

Vaikeasti laukeavana naisena tällaisen lukeminen on tosi masentavaa. Käsittämätön ajatus, että mies jättäisi mut vain siksi, etten saa orgasmia! Orgasmittomuus ei ole osoitus miehen kyvyttömyydestä, saati sitten naisen kyvyttömyydestä. Naisten anatomiassa nyt vain on enemmän vaihtelua kuin miesten anatomiassa, hommat ei ole ihan niin yksioikoisia.

Ap kirjoitti, että on kiihottunut ja mieskin hyväilee, mutta ap ei silti laukea. Kaikki naiset ei laukea herkästi, kaikki naiset ei laukea ollenkaan, aika harvat naiset laukeaa ilman klitoriksen stimuloimista. Minä olen siis sellainen, joka ei todellakaan laukea herkästi, eikä kyse ole mistään rentoutumisesta tai muusta, vaan siitä, että kaipaan tietynlaista stimulaatiota voidakseni laueta. Ikävintä seksistä tulee mulle silloin, kun laukeamisestani tehdään päämäärä ja jonkinlainen kynnyskysymys, että siihen keskitytään oikein kunnolla ja sitä yrittämällä yritetään tuottaa. Jos siinä tilanteessa ei sitten laukeakaan, olo on helposti epäkelpo, koska ei pystynyt täyttämään kumppanin odotuksia. Tämä taas lisää entisestään painetta orgasmin suhteen seuraavalla kerralla, ja näin syntyy seksiä kohtaan ahdistus, josta ap:kin puhui. Tiedän, koska olen ollut siinä pisteessä.

Voitte opetella yhdessä tietenkin orgasmia ja ottaa sen projektiksenne, mutta siinä projektissa ap:n pitää olla se, joka päättää milloin on aika siirtyä muihin juttuihin ja unohtaa se orgasmin yrittäminen. Vaikka mies kuinka kokisi mieheytensä kärsivän siitä, ettei saa naistaan laukeamaan, niin nainen kuitenkin on tässä asiassa se, joka määrää. Jos mies alkaa painostaa ja jahdata naisen orgasmia, niin se lopulta kääntyy vain itseään vastaan ja orgasmi on entistä hankalampi saada. Mitä kauemmin sitä yrittää tuloksetta, sitä korkeammalle rima nousee ja sitä turhauttavammaksi tilanne muuttuu. Pahinta mitä mies voi mulle sanoa tuollaisessa tilanteessa on että "anna tulla vain, laukea nyt äläkä pidättele, on niin kiihottavaa nähdä kun laukeat". Ja mitä olen jutellut kavereiden kanssa joilla on orgasmivaikeuksia, en ole todellakaan yksin tämän inhoni kanssa.

Minulle ainoa toimiva konsti oli luopua koko ajatuksesta orgasmin suhteen. Se tulee silloin kun on tullakseen ja yleensä seksin aikana autan itse sormin, jolloin orgasmi tulee todennäköisemmin. Nautin seksistä täysillä muutenkin, en välttämättä kaipaa orgasmia, vaikka se onkin kiva bonus. Kumppaneita on ollut sen verran monta ja molemmista sukupuolista, että tiedän kyllä tämän orgasmivaikeuteni johtuvan juuri minusta itsestäni eikä kumppanin kyvyistä tai suhteen laadusta.

Ihan oikeasti, jättäkää tällaisissa keskusteluissa pois kaikki tarinat siitä, kuinka teilläkin oli tyttis joka ei lauennut ja meinasitte jättää sen, mutta sitten se alkoikin saada orgasmeja ja nyt olette onnellisia. Se vain lisää niiden naisten ahdistusta ja painetta, jotka kamppailevat orgasmittomuutensa kanssa.

Vierailija
6/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi 6nen jos loukkaannut viestistä tai sait siitä huonot vibat, mutta mulle se on niin tärkeä asia että en tiedä miten voisin elää ihmisen kanssa jos en saa häntä laukeamaan.

t. 5

Vierailija
7/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä loukkaantunut, mutta en tajua, miten kukaan tulee laittamaan tuollaista ketjuun, jossa toinen on jo valmiiksi ihan lyöty ja masentunut. Joskus on ihan ok pitää ajatukset itsellään. Jos mies tulisi kirjoittamaan erektio-ongelmistaan ja samalla sanoisi pelkäävänsä, että vaimo jättää, niin olisiko ok vastata siihen, että kyllä minä ainakin jättäisin? Joku roti.

Mutta en mä kyllä voi ymmärtää miten mun orgasmini tekisi elämisestä mun kanssani vaikeaa tai mahdotonta. En vain voi. Olen itse niin monella tavalla pervo, että olen hyväksynyt aikoja sitten, että jossain kohdassa on tehtävä kompromissi jos haluaa toimivan parisuhteen, ihan kaikkea ei voi saada. Ehkä sitten, jos se orgasmin tuottaminen on ainoa suurta nautintoa tuova asia seksissä, niin siinä tapauksessa ymmärrän että haluaa vaihtaa kumppania, jos kumppani ei laukea. Mutta mun on vaikea kuvitella sellaista seksielämää, jossa vain yksi ainoa asia toisi suurta nautintoa. Tämä on kai sitä minun rajoittuneisuuttani.

Joka tapauksessa toivon, että ap saa asian korjattua. Olen sanottavani sanonut, enempää mulla ei valitettavasti ole antaa neuvoja.

Vierailija
8/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin on miesystävänikin minua "lohduttanut": anna tulla vaan,älä pidättele! Siitä jäi se kammo,että muka jotenkin tahallaan estän itseäni laukeamasta vaikka hänen toimintansa on täydellistä.
Tosin mielestäni täydellistä se onkin ja ihanaa. Silti en laukea. Tarvitsen tietynlaista voimakasta simulaatiota voimakkaalla vibralla tuotettuna. En vii olettaa että mies pystyisi mitenkään kehollaan tuottamaan sellaista enkä kehtaa häntä pyytää alkaa jyystämään minua vibralla, kuitenkaan hän ei sitä onnistu edes kohdistamaan juuri oikeassa kulmassa joten laukaminen ei kuitenkaan onnistuisi.
Tunnen olevani jotenkin invalidi koska kehoni ei toimi niinkuin sen yhdynnässä kuuluisi vaan tarvisin avuksi "luonnottomia vempeleitä'.

Vierailija
9/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä unohtui siis allekirjotus: a.p.
t. A.p.

Vierailija
10/10 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollenkaan lohduttaa niin läheskään kaikki naiset eivät laukea yhdynnässä, ja jotkut naiset eivät koe orgasmia koko elämässään. Et varmaankaan ole sen huonompi nainen, kuin joku toinen, mutta ne eroavaisuudet ovat vain niin tavattoman suuria, elikkä tuhannet ja tuhannet naiset pohtii tuota samaa kysymystä. On varmaan ihan turhaa kun sanon, että ihminenhän kaipaa orgasmia juuri siinä yhdessäolon aikana, ja jos sen voi saavuttaa jollain muulla tapaa, kuin varsinaisesti yhdynnän kautta, niin kyllähän se hyvänolon tunne on niin palkitseva, että kannattaa todellakin vielä edelleen kumppanin kanssa keskustella ja ennen kaikkea varata riittävästi aikaa tuota tärkeää hetkeä varten. Myös itselläni on ollut sellaisia naisystäviä, joiden laukeaminen ei tapahtunut yhdynnässä, vaan he opastivat minulle tasan ja tarkkaan, että mistä kohden minun tulee hyväillä, niin että myös purkautuminen tapahtuu. En voi muuta kuin toivoa parempia päiviä sinulle, ja Oikein hyvää syksyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme