Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko ryhtyä vakavaan parisuhteeseen, vaikka mies…

Vierailija
14.08.2021 |

…on tullut r a i s k a t u k s i naisen toimesta?

Edellinen keskustelu poistettiin jostakin syystä. Olen vain miettinyt, että olisiko tämä kuinka iso ongelma naisille.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ongelma olisi? Eihän väkivallan uhri ole syyllinen rikokseen. Kokonaan eri asia on jos mies olisi tekijä, sellaiseen en koskisi kuuden metrin kepilläkään.

Vierailija
2/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ongelma olisi? Eihän väkivallan uhri ole syyllinen rikokseen. Kokonaan eri asia on jos mies olisi tekijä, sellaiseen en koskisi kuuden metrin kepilläkään.

Nytpä tekijänä onkin nainen.

Vierailija
4/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin

En halua kyseenalaistaa mielipidettäsi, mutta kait ymmärrät, että tuosta jää hyvin usealle, ainakin itelleni jäi, elinikäiset traumat ja pelko naisia kohtaan. Pelko on tosin vahva sana, varovaisuus tai ennakointi olisi parempia.

Vierailija
5/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on?

-eri-

Vierailija
6/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fantasia on joutua naisen raiskaamaksi

Tero 12V voi mennä muualle tästä keskustelusta.

Vierailija
7/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin

En halua kyseenalaistaa mielipidettäsi, mutta kait ymmärrät, että tuosta jää hyvin usealle, ainakin itelleni jäi, elinikäiset traumat ja pelko naisia kohtaan. Pelko on tosin vahva sana, varovaisuus tai ennakointi olisi parempia.

Riippuu varmasti miten olet toipunut asiasta ja millaiseen parisuhteeseen ja seksielämään kykenet. Eihän se lähtökohtaisesti mikään este ole.

Vierailija
8/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaikuta asiaan. Vasta oli lehdistossäkin rikosuutinen, missä joukkio oli pahoinpidellyt ja r a i s k miehen, kaksi naista ja yksi mies. Erittäin raaka teko ja paljon vammoja sai mies.

Vierailija
9/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa.

On niin äärettömän harvinaista naisen r:aiskaamiseksi joutunut mies, että miettisin kyllä onko täysin keksitty juttu.

Luultavasti paljon jää näitä ilmoittamatta. Esimerkiksi esineellä tehtyjä ja rikollispiireissä varmaan löytyy vaikka kuinka. Kirurgilla miettimistä miten saadaan rikkonaiset osat pois suolistosta.

Vierailija
10/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voisin

Kannattaa hakeutua traumapsykoterapiaan. Ota yhteyttä rikosuhripäivystykseen.

Vierailija
11/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joutunut naisen raiskaamaksi, eikä kyllä ole mitään valittamista näin jälkikäteen ajateltuna.

Tällaiset ha-ha-hauskat kommentit väheksyy miehiin kohdistuvaa lähisuhdeväkivaltaa ja pitää ilmoituskynnyksen korkealla.

Itse kasvatan pojasta miestä, ja olen häntä valistanut mitä on esim.henkinen väkivalta.

Ykskään ämmä ei minun poikaani kohtele kaltoin!

Vierailija
12/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi seurustella naisen kanssa joka on tullut raiskatuksi. Ikävä kyllä sellainen varmasti jättää traumoja ja haluan tasapainoisen kumppanin.

Raiskareille voisi laittaa elinkautisen vankeustuomion, niin se voisi vähentää niitä alunperinkään tapahtumasta.

Vierailija
13/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että fantasia on eri asia kuin toivoa jokin asia tapahtuvaksi, mutta arvelen myös, että fantasiassasi nainen harrastaa kanssasi seksiä, jossa sinä penetroidut häneen. Eikä hän sinuun esimerkiksi rikotulla pullolla.

Vierailija
14/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaverin on toinen mies hyväksikäyttänyt. Kyseessä todella pienikokoinen mies. Mieheni kertoi tämän minulle ja vannotti, että en kerro eteenpäin. Voin vain sanoa sen näin anonyyminä. Tämä mieheni kaveri on todella arka ja säpsähtelee helposti. Miehet voivat olla julmia myös toisilleen.

Vierailija
15/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tero 12V voi mennä muualle tästä keskustelusta.

12-volttinen Tero?

Vierailija
16/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisistakin löytyy ties millaisia ihmistyyppejä. Työni puolesta olen kuullut tapauksia, joissa oltu täysin selvänä oluella ja viinillä. Seuraan on liittynyt nainen, jonka jäljiltä on herätty aamulla mitään muistamattomana ja seksiäkin on jossakin muodossa harrastettu. Mutta on näitäkin tapauksia jossa herää itse tekoihin. Tuskin kovin moni nauttii tilanteesta jos osapuolet ovat toisilleen tuntemattomia.

Se onkin sitte eri asia jos kumppanit tykkää herätellä toisen näin. Tiedän, jossa on sovittu rajoista ja se on vain kiva yllätys. Uskon, että tälläsestä voidaan myös fantasioida, mutta totuus ei ole aina niin ihanaa.

Vierailija
17/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu lähti raiteilta, joten en seuraa enään. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
18/18 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi AP:n pointti ylipäätänsä auki. Mistä syystä nainen ei voisi seurustella miehen kanssa, joka on joutunut rikoksen uhriksi jonka nainen on tehnyt? Senkö takia, että mies olisi jotenkin "heikko" yksilö? Kamalaa jos joku näin ajattelee ja ajatteleekin, koska moni mies jättää rikosilmoituksen tekemättä.