uskaltaisitko syödä bussin penkiltä löytyneen suklaan?
jos sinä löytäisit bussin penkiltä tuntemattoman ihmisen lahjan, uskaltaisitko syödä?http://nyt.fi/a1305869252315
Kommentit (31)
En todellakaan söisi. On tuolla sellaisia hulluja liikenteessä.
Yäk, en söisi. Ties minkä pervon vehkeissä käynyt tuokin suklaa.
En puhuisi siitä että uskallanko vaan en söisi karkkia tuntemattomalta. Onhan toi kaunis ajatus ja mukava ilahduttaa toisia varmasti mutta karkkia? Toi on juuri näitä mistä minua lapsena peloteltiin: älä ota vieraalta karkkia mutta nyt aikuisena en niinkään pelkää moista en vaan käsitä miksi joku noin tekisi. Laksatiivia kuitenkin hierottu pintaan.. Lähinnä pelottaa että omat lapset sitten söisivät tollasen. :(
itsellä tuli myös heti mieleen yksin matkustavat pienet alakoululaiset. 7-10v tuskin jättäisi syömättä ja ei voi tietää onko suklaa oikeasti syömäkelpoista. kaunis ajatus kylläkin, nykypäivänä vaan kun ei voi tietää onko koira haudattuna
Tosi kiva ajatus jos ei paljastu mainoskikaksi, mutta en kyllä tosiaankaan söis sellasta jonka joku on jättänyt bussin penkille. Ties mitä se pitää sisällään tai päällään.
Rahaa kannattais jättää, jos nyt jotain ylipäätään haluaa jättää. Ei ainakaan syötävää.
Kerran löysin bussipysäkiltä kaksi korkkaamatonta kaljaa. Ihan satavarmasti uskalsin käyttää pois :)
No todellakin söisin. Hyvällä halulla, nam!
Hulluja te, jotka näette piruja joka seinällä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:26"]
Yäk, en söisi. Ties minkä pervon vehkeissä käynyt tuokin suklaa.
[/quote]
Ihan vain sinun pervoa mielikuvitustasi.
Ties mitä LSD:tä ruiskutettu injektioneulalla kääreen läpi. En.
Kenellä varaa uhrata kallista LSD:tä jonkun ventovieraan suklaaseen :-D. Ei ne narkit kuulkaa noin fiksuja juttuja keksi. Kyllä ne vetää sen arvokkaan aineen ihan itse viimeiseen tillaan.
Harmi, kun ihmiset pelkäävät nykyään kaikkea. Menee kaikki mukavat yllätykset hukkaan.
Itse olisin syönyt, tietysti!!! Ihan harhaluuloisia olette.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:45"]
Kenellä varaa uhrata kallista LSD:tä jonkun ventovieraan suklaaseen :-D. Ei ne narkit kuulkaa noin fiksuja juttuja keksi. Kyllä ne vetää sen arvokkaan aineen ihan itse viimeiseen tillaan.
Harmi, kun ihmiset pelkäävät nykyään kaikkea. Menee kaikki mukavat yllätykset hukkaan.
En tiedä kenellä varaa ja kenellä ei, mutta tiedän ihan tosi tapauksen, jossa koululaisia saatiin koukutettua huumeisiin karkkien avulla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:55"]
En tiedä kenellä varaa ja kenellä ei, mutta tiedän ihan tosi tapauksen, jossa koululaisia saatiin koukutettua huumeisiin karkkien avulla.
[/quote]
Joo, varmaan ihan tolla tavalla bussiin jätettiin. Jos koululaisia on jossain britanniassa yritetty koukuttaa huumeisiin karkkien avulla, niin kyllä ne karkit on diilerien toimesta kuule niille lapsille jaettu. Ei kai ne lapset sinne Vantaan bussiin osaa mennä sitä huumetta hakemaan (sitten kun ovat suklaan avulla saatu koukkuun).
Tässä keskustelussa ei ole enää järjen hiventäkään. Toivon, että kaikki te harhaiset äidit relaisitte HIUKAN. Mikä on todennäköistä tässä maailmassa ja mikä ei. Miettikää!
Minua tämä uutinen kyllä suututti. Mieti jos joku istuu huomaamattaan suklaan päälle ja se sulaa persuksiin isoksi ruskeaksi läntiksi. Onpas ihana yllätys joo, olla "paskaperse" loppupäivän :(
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:55"]
[/quote]
[/quote]
Heh, sitä juttua LSD:llä kuorrutetuista namuista on viljelty ysärillä ympäri Suomea. Kaikilla oli joku tuttu tai tutun tuttu, joka on jäänyt koukkuun LSD:hen tuolla metodilla.
Ei Suomessa ihan oikeasti ole laitettu karkkeihin mitään huumeita ja jaeltu niitä lapsukaisille siinä toivossa, että jäävät koukkuun. Ei etenkään ennenmuinoin, kun huumeita liikkui vielä vähemmän kuin nykyisin ja hinnat oli pilvissä.
Ihan relax vain.
Ja olisin syönyt, jos pakkaus on ehjä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:20"]
jos sinä löytäisit bussin penkiltä tuntemattoman ihmisen lahjan, uskaltaisitko syödä?http://nyt.fi/a1305869252315
[/quote]
keskiverto av-mamma taitaa syödä suklaata suoraan kaupan hyllystä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:42"]Ties mitä LSD:tä ruiskutettu injektioneulalla kääreen läpi. En.
[/quote]
Mulle tuli sama mieleen. :-/
[/quote]
Jakoihan ne ilmaisia lappujakin. http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/05/16/nettihuumekaupan-markkinointitempaus-sadoille-lahetettiin-ilmaiseksi-lsdta1
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:15"]
[/quote]
Jakoihan ne ilmaisia lappujakin. http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/05/16/nettihuumekaupan-markkinointitempaus-sadoille-lahetettiin-ilmaiseksi-lsdta1
[/quote]
Nnniin. Ne ilmaisnäytteet piti tilata itse, ja näemmä postikulut piti kuitenkin maksaa itse, eli ihan ilmaista homma ei ollut. Vastaanottajat kuitenkin ihan itse ilmaisivat halunsa saada näitä lappuja haltuunsa.
Näetkö tässä mitään eroa siihen, että joku ruiskuttaisi happoa suklaapatukkaan ja jättäisi sen bussinpenkille ilman mitään vinkkiä siitä, mistä seuraavan satsin LSD:tä sitten saisi kun on kertaheitolla koukuttunut aineeseen?
En. :( Idea on kyllä herttainen.