Virolaiset miehet
Voiko luottaa? Olen tapaillut virolaista (Suomessa vakituisesti asuvaa) n. 2kk. Mies on todella ihana ja kohtelias, mutta onkohan sillä vaimo kotimaassa?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:04"]
Kannattaa edetä varovasti, se vaimo kotimaassa on pienin murheestasi. Virossa on tuo perheväkivalta todella yleistä ja aika hyväksyttävää vielä. Vaimoa saa kurittaa siinä maassa. Joten ennen kuin lyöt hynttyyt yhteen niin sun täytyy olla 101% varma ettei hän kuulu siihen mieskastiin joka katsoo saavasa kurittaa fyysisesti lapsia ja puolisoa.
Teholla on sitten vähän vaikea yrittää muuttaa asiaa.
[/quote]
Mitä?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:04"]
Kannattaa edetä varovasti, se vaimo kotimaassa on pienin murheestasi. Virossa on tuo perheväkivalta todella yleistä ja aika hyväksyttävää vielä. Vaimoa saa kurittaa siinä maassa. Joten ennen kuin lyöt hynttyyt yhteen niin sun täytyy olla 101% varma ettei hän kuulu siihen mieskastiin joka katsoo saavasa kurittaa fyysisesti lapsia ja puolisoa.
[/quote]
Mitä mä just luin?! En nyt lähtisi "todella yleiseksi" sanomaan. Pitää vähän katsoa ketä tapailee. Itse olen kahden virolaismiehen kanssa ollut avoliitossa, eikä todellakaan ole ollut mitään väkivaltaa. Toisinkuin suomalaisen miehen kanssa..
Virolaiset on kovia juoppoja ja pienimunaisia.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:24"]
[/quote]
Pienimunaisia? No jaaaa...
Kiitos,13! ;) virolaisen vaimona voin suositella. Ahkera työmies joka aika säästeliäästi puhuu ja pussaa, mutta ihanan ennakoitava eikä väkivallan uhasta tietoakaan.
Minäkin virolaisen kanssa seurustellut, alkuun hän oli myös hyvin huomaavainen ja kohtelias ja hurmasi myös perheeni. Sitten kun olin loukussa, tuli kuvioon väkivaltaa, niin fyysistä kuin henkistäkin. Ja sivusuhde hänellä. Tuntui vainoavan exäänsäkin.. Eron jälkeen tajusin minkälaisen narsistikusipään kanssa tulikaan tuhlattua aikaa sokeasti ja kiitin onneani, että selvisin hengissä siitä suhteesta. Mutta ihan hyvä muna sillä oli, että jotain hyvääkin edes. Enkä yleistä, löytyy näitä "helmiä" suomalaisistakin..
Ainakin tämän tutkimuksen mukaan on huomattavasti todennäköisempää saada turpiinsa suomalaiselta kuin virolaiselta ukolta. http://www.theguardian.com/news/datablog/2014/mar/05/violence-against-women-european-union-physical-sexual-abuse
Tanskan jälkeen Suomessa hakataan naisia toiseksi eniten koko Euroopassa, jep jep.
Meillä nää virolaiset duunarit on tosiaan kotoisin jostain paskahuusson takaa. Käytöstavoista päätellen. Rahaa tulee, mutta sitä myös menee. Kovissa veloissa tuntuvat olevan ja ne isot autot on yleensä leasing pelejä. Tunnen noin 25 virolaista miestä ja samanlaisia ne on kaikki, en huolis.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:46"]
Ainakin tämän tutkimuksen mukaan on huomattavasti todennäköisempää saada turpiinsa suomalaiselta kuin virolaiselta ukolta. http://www.theguardian.com/news/datablog/2014/mar/05/violence-against-women-european-union-physical-sexual-abuse
Tanskan jälkeen Suomessa hakataan naisia toiseksi eniten koko Euroopassa, jep jep.
[/quote]Luultavasti johtuu siitä, että Suomessa on niin erilainen kulttuuri monessakin mielessä ja väkivalta huomataan paljon helpommin. Ainakin vielä 90-luvulla joinakin vuosina Virossa oli moninkertainen määrä henkirikoksia Suomeen verrattuna, joko absoluuttisesti tai väkilukuun suhteutettuna.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 08:46"]
[/quote]Luultavasti johtuu siitä, että Suomessa on niin erilainen kulttuuri monessakin mielessä ja väkivalta huomataan paljon helpommin. Ainakin vielä 90-luvulla joinakin vuosina Virossa oli moninkertainen määrä henkirikoksia Suomeen verrattuna, joko absoluuttisesti tai väkilukuun suhteutettuna.
[/quote]
Täällä niistä ilmoitellaan. virossa ei
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:24"]
[/quote]
Mulla vain kokemusta juoposta ja suurimunaisesta.
Ei voi yleistää että kaikki virolaiset olisivat samanlaisia. Sen yhtäläisyyden olen kyllä huomannut että virolaisilla miehillä on vähintään ok-näköinen nainen.