Onko jotain vatsatautia liikkeellä (etova olo kun lähtee liikkeelle)
Oksennus tuntuu lentävän, jos kävelen yhtään pidemmän matkan. Etoo ihan älyttömästi. Tänään iskenyt tämä ja mietin voiko olla stressiperäistä vai onkohan jotain vatsatautia liikkeellä. Maha ollut pari päivää outo, mutta varsinaista ripulia tai oksua ei ole tullut. Nyt illan mittaan oon käynyt tunnin välein kakomassa vessassa, muttei oksennus oo tullu.
Onko jtn tän tyyppistä liikkeellä?
Kommentit (11)
On kaamea olo. Luulin, että on alotusoireita Voxrasta, jota syön toista viikkoa, mutta taitaakin olla virus. Viime viikolla flunssa, nyt tämä.
Syksyn iloja, kun koulut alkaa, ja taudit lähtee kiertämään.
Karmee vatsatauti,saa istua pytyllä ja kuumettakin.Onko muilla mitään?
No itse asiassa mulla on ollut tuota samaa. Aina kun nousee pystyyn tai harkitsee tekevänsä jotain oksettaa, mutta ruoka maistuu eikä ole ripulia eikä oksentamista ollut. Olen itsekin kuvitellut sen littyvän stressiin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 22:54"]
No itse asiassa mulla on ollut tuota samaa. Aina kun nousee pystyyn tai harkitsee tekevänsä jotain oksettaa, mutta ruoka maistuu eikä ole ripulia eikä oksentamista ollut. Olen itsekin kuvitellut sen littyvän stressiin.
[/quote]
Joo ihan sama täällä. Ruoka maistuu eikä sitä huonoa oloa nyt paikalla ollessa juurikaan huomaa. Onko sulla kauan kestänyt?
t. ap
Toissayön oksensin. Etova olo vielä. Pötkötellä pitää. Tampereen seudulla olen.
Mahatautia on liikkeellä, ainakin omalla työpaikallani Turun seudulla. Ilmenee sekö ripulina että oksenteluna.
Toi hemmetin AP kirjottaa joka vaivast joka osastolle.. Onkohan kaikki muumit laaksossa?
Mulla sama! Etoo ja mahaa vääntää. Kuitenkaan oksennus tai ripuli ei tule. Hyh.
Mulla taas oli muutaman päivä ripuli ja kamala kuvotus. Kuvotus tosin on jatkunut jo viikon ripulin loppumisen jälkeen.
Aina on jotain tautia liikkeellä. Jokapuolella. Mutta voihan se stressistäkin johtua.
Miellä menee mahatauti täällä toista päivää. 4/5 perheestä kaatanut sänkyyn. Tampereella.