Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salajuoni miehen valloittamiseksi

Vierailija
30.08.2014 |

Olen rakastunut erääseen mieheen. Mies pitää minusta, mutta ei halua seurustella. Lopetin yhteydenpidon mieheen hiljattain. Ajattelin, että minun täytyy unohtaa hänet. En sitten kuitenkaan halua. Olen miettinyt asiaa ja haluan vielä yrittää.

Mieleeni tuli eräs juoni. Miehellä on sisko, jota en ole koskaan tavannut. Ajattelin ottaa yhteyttä tähän siskoon somen kautta, kertoa hänelle, että olen rakastunut hänen veljeensä ja pyytää hänen apuaan, mielipidettään tms. Ottaisin yhteyttä ensin täysin anonyymisti ja kertoisin varsinaisen asian ja nimeni vasta, jos sisko lähtisi mukaan juttuun ja lupaisi olla kertomatta veljelleen. Hän saattaisi kuitenkin arvata, kuka olen ja kertoa veljelleen. Tekisin joka tapauksessa selväksi, etten halua vahingoittaa tai loukata ketään, haluaisin vain ehkä joitain sisäpiirin tietoja.

No niin, mitä mieltä AV-raati on? Onko tällainen tyhmää ja väärin? Voiko siitä olla mitään hyötyä? Mitä haittaa siitä voi olla? Pitäisikö yrittää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, älä. Jos olisin tuo mies, vaikuttaisi tuo juonesi vielä enemmän luotaantyöntävältä, jopa pelottavalta.

Vierailija
2/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulota ollenkaan hyvältä idealta. Minkä ikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti samaa mieltä. Pitäisi tota niin outona, että viimeisetkin kiinnostuksen rippeet katoavaisivat.

Vierailija
4/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjaimella tämän miehen nimi alkaa?

Vierailija
5/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat siis vastaan? Ei kai sitten kannata? Olemme kyllä miehen kanssa aika läheisiä. Luulen, ettei hän pitäisi asiasta, jos saisi tietää, mutta tuskin pelästyisi kuitenkaan, koska tuntee minut. Lopetin yhteydenpidon väliaikaisesti, koska hänen näkemisensä ahdisti liikaa. Haluan kuitenkin pysyä hänen ystävänään, kunhan pystyn siihen. Niin ja olen kolmekymppinen ja miehen nimi alkaa A:lla.

ap

Vierailija
6/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei halua seurustella, se tuskin on pakotettuna kovin häävi miesystävä. Päästä irti.

Vierailija
7/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olet ihan sekopää

Vierailija
8/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:31"]

Olen rakastunut erääseen mieheen. Mies pitää minusta, mutta ei halua seurustella.

Lopetin yhteydenpidon mieheen hiljattain. Ajattelin, että minun täytyy unohtaa hänet. En sitten kuitenkaan halua. Olen miettinyt asiaa ja haluan vielä yrittää.

[/quote]

käytä suuta ja aivoja. aloita vaikka keskustelemalla. kysy miksei halua seurustella niin asia selviää jo aika paljon.

päätä sen jälkeen onko mahdollista jatkaa suhdetta vai ei 

Vierailija
9/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:00"]

Jos se ei halua seurustella, se tuskin on pakotettuna kovin häävi miesystävä. Päästä irti.

[/quote]

En aiokaan pakottaa. Ja olemme kyllä keskustelleet asiasta.

ap

Vierailija
10/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin tietää jonkun pyrkineen läheisyyteeni salajuonien kautta tai läheisiäni käyttämällä, katkaisisin välittömästi kaikki yhteyden tuollaiseen ihmiseen. Ei pienintäkään toivoa suhteesta, jos sortuu tuollaiseen käytökseen, mieti nyt ap vähän!

Mitä ylipäätään tekisit miehellä, joka on suoraan sanonut ettei tahdo kanssasi seurustella?

Vierailija
11/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Millaisia sisäpiirin tietoja muka voisit saada, että saisit miehen rakastumaan suhun?

Jos nyt kuitenkin otat siskoon yhteyttä, niin omalla nimellä. Jos oisin sisko, en nyt millekään anonyymille vastaisi ainakaan.

Vierailija
12/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sisko tollaseen lähtisi?

En minä ainakaan halua sekaantua veljeni naisasioihin millään tavalla!

Vierailija
13/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juota mies humalaan ja raskaudu!! Palstalla löytyy haun kautta vinkkejä!

Pakota mies naimisiin! Siihenkin löytyy opastusta palstalla!

Alista mies henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti! Silloin voit voimaantua naisena ja olla ravintoketjun huipulla!

Lisäksi voit pakottaa miehen sterilisaatioon, kun olet siihen itse valmis!!!!

Vierailija
14/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:31"]

Olen rakastunut erääseen mieheen. Mies pitää minusta, mutta ei halua seurustella. Lopetin yhteydenpidon mieheen hiljattain. Ajattelin, että minun täytyy unohtaa hänet. En sitten kuitenkaan halua. Olen miettinyt asiaa ja haluan vielä yrittää.

Mieleeni tuli eräs juoni. Miehellä on sisko, jota en ole koskaan tavannut. Ajattelin ottaa yhteyttä tähän siskoon somen kautta, kertoa hänelle, että olen rakastunut hänen veljeensä ja pyytää hänen apuaan, mielipidettään tms. Ottaisin yhteyttä ensin täysin anonyymisti ja kertoisin varsinaisen asian ja nimeni vasta, jos sisko lähtisi mukaan juttuun ja lupaisi olla kertomatta veljelleen. Hän saattaisi kuitenkin arvata, kuka olen ja kertoa veljelleen. Tekisin joka tapauksessa selväksi, etten halua vahingoittaa tai loukata ketään, haluaisin vain ehkä joitain sisäpiirin tietoja.

No niin, mitä mieltä AV-raati on? Onko tällainen tyhmää ja väärin? Voiko siitä olla mitään hyötyä? Mitä haittaa siitä voi olla? Pitäisikö yrittää?

[/quote]

Kyllä. Tuo on tyhmää, väärin ja sairasta. Mitään hyötyä stalkkaamisesta ja ahdistelusta ei ole, haittaa sen sijaan kaikille: sinut leimataan hulluksi, mies ahdistuu ja sisko alkaa pelkäämään veljensä puolesta.

Toivottavasti et oikeasti tee noin, ja jos teet niin toivon todella että sisko suojelee veljeään sekopäiltä ja käräyttää sinut heti. Mitä ihmeen sisäpiirin tietoja kuvittelet saavasi häneltä???

Mielestäni ihmisestä kertoo paljon jo se, miten hän (sinä) kokee tarpeelliseksi korostaa, ettei aio vahingoittaa tai loukata toista. Normaaleille ihmisille tuo on ihan oletusarvo ja itsestäänselvyys, jota ei tule edes mieleen sanoa. Eli jostain syystä sinulla on käynyt mielessä mahdollisuus vahingoittaa miestä ja nyt tahdot kumota tämän ajatuksesi. Ahdisteluun lähietäisyydeltä tutustuneena, viestisi on todella häiritsevä ja pelottava. ÄLÄ TEE SITÄ!

Vierailija
15/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:39"]

Juota mies humalaan ja raskaudu!! Palstalla löytyy haun kautta vinkkejä!

Pakota mies naimisiin! Siihenkin löytyy opastusta palstalla!

Alista mies henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti! Silloin voit voimaantua naisena ja olla ravintoketjun huipulla!

Lisäksi voit pakottaa miehen sterilisaatioon, kun olet siihen itse valmis!!!!

[/quote]

Kiitos vain neuvoista, mutta kuten sanoin, en aio pakottaa miestä yhtään mihinkään. En aio myöskään ahdistella häntä eikä mieleeni tulisi satuttaa häntä mitenkään. Tai no ehkä vähäsen toivoin, että hänestä tuntuisi pahalta, kun panin ystävyytemme jäihin, mutta en tehnyt sitäkään sillä tarkoituksella. Kylläpä nyt ihmiset järkyttyivät tästäkin!

Vierailija
16/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mut kuulostat ihan pimeeltä. Jospa jättäisit sen miehen rauhaan?

Vierailija
17/17 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pelkän otsikon perusteella kommentoimaan: oh gosh...

sitten luin viestitkin ja menin sanattomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä