Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kortsu vie halut ja seisokin. :(

Vierailija
30.08.2014 |

Auttakaa mammat! Ensimmäistä kertaa sinkkuna pitkän suhteen jälkeen ja halut olis päästä viilaamaa ja höyläämää, mutta ensimmäistä kertaa joudun siis taistelee sen vittumaisen kumiukon kans ja kun sen pitkän taistelun jälkeen onnistun saamaan puolvetelän kyrvän päälle Nii halut lopahtaa siihen, kaikki tunto katoaa vaikka on saatana muka ultra thin. Voiko semmosen kelmun kans muka nauttia mistään? Taidan hakata hanskaan mielummin ku asettelen tuota perkeleen keksintöä mulkkuni ympärille enää koskaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii pikkasen totuttelua molemmilta. Pyydä kumppaniasi hyväilemään sinua suulla kumin paikalleen asettamisen jälkeen hetken ajan. Kyllä se siitä! :)

Vierailija
2/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 06:38"]Impotentille olisi parasta. kun hänelle ripustettaisiin myllynkivi kaulaan ja hänet upotettaisiin merten syvyyksiin.

Naisen pitää voida nauttia kyrvästä.
[/quote]

Parasta olisi kun sä ny suksisit vittuun siitä inisemästä. Tässä nyt ole kyse mistään impotenssi ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut ikinä ongelmia kumin kanssa? Kulli kyllä seisoo vaikka työhanska päällä jos pillua vaan on tarjolla, mutta ei ole paljaan voittanutta.

Tv. Mies

Vierailija
4/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli suhteen alkuaikoina sama ongelma. Mutta, koska oli poikuus tallella ja minut testattu hiljattain, olimme ilman jo ekalla kerralla. Uudelleen asia nousi esille ekan synnytyksen jälkeen ja taas sama räpellys. Tiuskaisin, että anna tänne se, vaikka en ollut itsekään kumia koskaan laittanut. Pari rikoin, ja viimein sain sen kyrvän päälle, niin puristi, huoh... Hankittiin sitten toisen merkkisiä ja kas kummaa, sain aika pienellä vaivalla hupun päälle eikä seisokkikaan lopahtanut. Miehen mielestä oli oikein kiihottavaa katsella, kun kiroan sen maailmanlopun vehkeen kanssa:) Nykyään menee jo kiroilematta. Kokeile eri merkkeja, josko löytäisit sellaisen, minkä saat itse sukkelaan. Tai anna naisen tehdä työt:)

Vierailija
5/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkeissä on eroja. Tykkään banaaninmakuisesta ♥

Ap, tekstistä päätellen ongelmasi on korvien välissä.

Vierailija
6/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohuet on aina tosi vaikea saada päälle. Kokeile jotain normaalipaksuista, niin solahtaa päälle sukkelaan.

Vierailija
7/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 06:28"]

impotentti...

[/quote]Siiderivalaan ei tarvitse kuin lojua reikäauki ja huutaa sitä impotenttia! Meinaatko että tuolla edistät asiaa.

Vierailija
8/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et saa seksiä, voi voi. Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
9/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos miettisit, miten voisit saada uuden vakavan suhteen? Jos nainen on sinulle pelkkä reikä, on parempi, jos pysytkin sinkkuna kunnes asenteesi paranee, vaikka onhan niitä naisiakin, joille mies on pelkkä mulkku.

Vierailija
10/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin aloittajalla, muutoin ei mitään ongelmaa seisokin kanssa, mutta kun alkaa asettamaan kumia niin johan loppuu seisokki. Sama ongelma ollut ihan nuoresta pojasta alkaen, ei vaan ole mun juttu.

Kai se on jokunlainen impotentin esioire ainakin ja paskamainen, muutaman kerran kun pelin menettää niin ei se jatkossa helpotu, se siirtyy korvien väliin. Oma kullini on niin paksu, että sen päällee kortsun laittaminen ei onnistu ihan niin vain. Toisinaan kun onnistuu sen kumin kanssa, eikös se saatana sitten yhdynnän aikana pakene varrelta, siltikin vaikka puristus on järjettömän kova, ei vaan tahdo pysyä päällä.

Niinpä olen päättänyt olla ilman seksiä, ei huvita enää (oikeasti huvittaisi...) :(

Vierailija
11/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole törmännyt miehiin jotka ei pysty seksiin kumin kanssa. Itse kun en voi hormonaalista ehkäisyä syödä.

Vierailija
12/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohanvarata aika vaikka seksuaaliterapeutille, koska on ilmiselvää, että veltostumisen syyt ovat psykologisia. Jos pääset käsittelemään niitä, löydät keinon nauttia seksistä kuminkin kanssa.

Ei kannata riskeerata ja vedellä paljaalla satunnaisia panoja. Tautiriski on liian suuri.

MIllaista se sinulla oli nuorempana kumin kanssa?

Vierailija
13/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ap odottaa tältä aloitukseltaan, että joku sanoisi: "No ei se kumi niin välttämätön oo..." :D

Kyllä se satunnaiseksissä vain on.

Vierailija
14/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 08:55"]

Mitäpä jos miettisit, miten voisit saada uuden vakavan suhteen? Jos nainen on sinulle pelkkä reikä, on parempi, jos pysytkin sinkkuna kunnes asenteesi paranee, vaikka onhan niitä naisiakin, joille mies on pelkkä mulkku.

[/quote]

Kyllä aloittajan kaltaiset miehet on aika iso ongelma, sillä minä naisena en alkaisi seurustelemaan (tai aloittaisi pillereitä) ennen seksiä kenenkään kanssa ja tietysti uuden miehen kanssa seksiä ei tipu ellei käytetä kumia :D

Vierailija
15/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä asettamista kannattaa harjoitella itsekseen, ettei mene sormi suuhun tositilanteessa. Ja lue ne käyttöohjeet! Minä naisena laitan kondomin useimmiten itse, kun olen törmännyt näihin huolimattomiin laittajiin jotka eivät selvästikään ole lukeneet ohjeita.

Vierailija
16/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:04"]Musta tuntuu, että ap odottaa tältä aloitukseltaan, että joku sanoisi: "No ei se kumi niin välttämätön oo..." :D

Kyllä se satunnaiseksissä vain on.
[/quote]

Tottakai se on välttämätön, sen takia tämän aiheen aloitinkin, ei todellakaan kiinnostais saada mitään tauteja ja mukuloitakin on siunaantunu ihan tarpeeksi.

Mutta juu pitää kai alkaa vaa harjoittelemaan sen käyttöä ensin yksin. :D

ap

Vierailija
17/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele itseksesi niinkuin teinipojat ;)

Onneksi mieheni ei ole noin herkkis vaan kondomista huolimatta seisoo ja molemmat nauttii eikä mitään ongelmia.

Suurin osa "vaikeuksista on kuitenkin korvien välissä eli vaihda asennetta.

Vierailija
18/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa vasektomia jos kortongit niin vaikeita. Sitten uudessa suhteessa olette selibaatissa siihen saakka kunnes kummankin testitulokset tulleet puhtaina. Helppoohan se on!

Vierailija
19/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 08:35"]

Ne ohuet on aina tosi vaikea saada päälle. Kokeile jotain normaalipaksuista, niin solahtaa päälle sukkelaan.

[/quote]

Tämä!

Vierailija
20/20 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on erektion heikkous, ei kondomi. Varaa aika urologilta ja lisäksi harjoittele sitä kortsun laittoa. Tai sitten olet ilman seksiä.