Te masennutitte mut :(
Olin varannut itselleni syyskuussa pidettäviin häihin mustan mekon. Nyt sitten luin tuosta häiden pukukoodia käsittelevästä ketjusta, että kokomustaan ei saa pukeutua :(
Mekko on tälläinen: http://i4.ztat.net/detail/VE/12/1C/0F/GQ/11/VE121C0FG-Q11@3.jpg
Mistä mä nyt tähän hätään löydän uuden mekon? :( :( :(
Kommentit (14)
Värikkäät asusteet niin kyllä se menee. Näyttävät korut, punainen laukku ja kengät.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:51"]
jumalauta en uskalla avata tota linkkiä
[/quote]
HUH se olikin pelkkä mekko
vetäise joku sateenkaarihuivi kaulaan niin hyvin menee
Mulla uudet kengät ja nekin mustat :( :( Ajattelin jotain värikästä laukkua ja värikkäitä koruja kaveriksi. Nyt sitten en taidakkaan uskaltaa laittaa, kun niin moni kommentoi, että mustaan ei saa pukeutua.
-ap-
Ei mustaan punaista, pahentaa vaan!
Yritä saada asuun jotain iloa! Kengät ja jakku/neuletakki/hartiahuivi, joissa molemmissa ruusuprintteja. Nyt varmaan kesän ruusujutut alessakin. Tai vaaleanpunaiset; avokkaat, neuletakki ja helmet, kaikki vaaleanpunaisina.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:55"]
Mulla uudet kengät ja nekin mustat :( :( Ajattelin jotain värikästä laukkua ja värikkäitä koruja kaveriksi. Nyt sitten en taidakkaan uskaltaa laittaa, kun niin moni kommentoi, että mustaan ei saa pukeutua.
-ap-
[/quote]
Älä höpsi. Otat jonkin sopivan värisen harsohuivin harteillesi ja värikkäät asusteet muutenkin, eikä kenelläkään ole valittamista. Ja vaikka klipsikukkaset kenkiin. Ja hymyä naamalle.
Kokovalkoisesta voi valittaa, mutta mustan ja värikkään sekoituksesta ei.
Ei niitä pukukoodeja tartte niin orjallisesti noudattaa. Pistä vaan se mekko.
osta joku värikäs lyhythihainen pitsibolero yläosaan lisäksi
Poltettu oranssi voisi mennä asustevärinä. Tällainen http://ecx.images-amazon.com/images/I/41NGDYfx44L._SX300_.jpg
"Masennutitte"? Mitä helvettiä se tarkoittaa? Jos tarkoitat, että MASENSIMME sinut, niin sano niin. Masennuttaa ei ole suomea.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:09"]
"Masennutitte"? Mitä helvettiä se tarkoittaa? Jos tarkoitat, että MASENSIMME sinut, niin sano niin. Masennuttaa ei ole suomea.
[/quote]
Moni kuitenkin ymmärsi tuon masennuttamisen ;) Ja en minä virallisesti masentunut, vaan koin masentumisen kaltaisen olotilan ja hetkellistä epätoivoa. Tämä menee varmasti pian ohi, joten kutsuisin tätä masennuttamiseksi masentamisen sijaan. Joku oikesti masentunut voisi nimittäin loukkaantua. Ei tälläisestä kukaan OIKEASTI masennu. Nyt yritän jo miettiä, miten piristäisin asua niin, etten näyttäisi siltä, että olen menossa hautajaisiin.
-ap-
Ok, ymmärrän. Jos haluat ilmaista, että asia on sinua harmittanut ja lannistanut, sano, että masennatte MINUA. Ei minut, vaan minua, eli pieneltä osalta olen masentunut...
jumalauta en uskalla avata tota linkkiä