Minun kysyntä lopahtanut, miehellä vientiä olisi
Näinhän siinä sitten kävi. Mies lähenee 40 vuotta ja näyttää aina vaan paremmalta. Siitä pitkästä hujopista on tullut komea pitkä Mies. Kuinka minulle on käynyt? Olen hitusen nuorempi ja rupsahdan. Ihan todella. Aiemmin miesten päät kääntyi, kuului vislauksia ja baarista olisin saanut mukaani useammankin vaihtoehdon. Työkaveri (mies) sanoi suoraan, että olen kauniimpi kuin hänen vaimonsa. Ei sanoisi enää..
Miksi me ei voida muuttua yhdessä kauniiksi, karismaattiseksi pariksi? Miehelle soitti viime viikonloppuna humalassa hänen 27 v työkaverinsa keskellä yötä ja tilitti, miten komea ja haluttava mies on. Jokseenkin hämmentävää.
Plaah. Toivottavasti tuo ihana komistunut ukko kestää rupsahtavan eukkonsa. :P
Kommentit (2)
Elämä alkaa jossain vaiheessa tasoittaa tilejä. Itku pois.
Noin on käynyt meilläkin. Olemme molemmat nelikymppisiä. Mies oli ennen tavis, minua taas monet pitivät kauniina.
Asiat on tässä viimeisinä vuosina kääntyneet vähän toisin päin. Minusta on tullut tyypillisen rupsahtaneen keski-ikäisen akan näköinen. Naama roikkuu, silmäluomet roikkuu, kaulassa ja otsalla on ryppyjä, ihonväri on jotenkin "harmaa", hiuksissakin harmaita. Mies taas on saanut ikääntymisen myötä rutkasti lisää charmia harmaista ohimohiuksista ja kaventuneesta naamasta jonka myötä entisestä lapsenpyöreästä ei niiin kovin miehekkään näköisestä on tullut tosi miehekkään näköinen.