Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä

Vierailija
28.08.2006 |

joka ei aja autoa vaikka hänellä on ajokortti?

Ja auto kyllä löytyy, joten se ei ole ongelma.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt anopin elämää seuranneena sanon, että se on raivostuttavaa. 3-kymppisenä sitä vielä ajattelee ettei se mitään haittaa ja kyllähän sitä sitten myöhemmin taas voi ajella... Mutta niinpä ei olekaan. Kun olet 20v. ajamatta niin et taatusti enää koskaan aja. Anoppi on juuri tällainen, on ajokortti ja autokin olisi tarjolla mutta kun ei aja. Aina pitää miehen tai pojan (mieheni siis) kuskata mitä erilaisempiin paikkoihin häntä, mm. toiselle puolelle Suomea sukulaisiin...

Vierailija
2/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri tällainen monta vuotta, yksinkertaisesti vaan pelkäsin ajamista aivan sairaasti. Sitten vaan päätin, että pakko se vaan on uskaltaa, tai kortti menee ihan hukkaan, ja ostaa töräytin pienimmän auton minkä löysin, Ford Ka:n. Sillä sitten ajelin ensin vaan korttelia ympäri, mutta pyrin kuitenkin ajamaan joka päivä. Pikkuhiljaa pidensin matkoja ja sitten vaan eräs päivä huomasin, että en enää jännittänyt sitä, kun piti lähteä rattiin. Nyt tästä on n. 5 vuotta aikaa ja rakastan autolla ajoa yli kaiken!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ystäväni vinoilee siitä miehelleni. Mm. sitä, että kuinka mies saa olla koko ajan minua kuskaamassa eri paikkoihin. Asiahan ei noin ole, eikä miestäni se ärsytä tippaakaan.

Näköjään tätä ystävääni ärsyttää minun ajamattomuuteni jostain syystä. En ole koskaan pummannut tältä kyytiä mihinkään, joten en todellakaan tajua, miksi ajamattomuuteni voi toisia niin ärsyttää.

Vierailija
4/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan toki yhä ajaa (olen tänä kesänä kerran käynyt kokeilemassa ilman perhettä), mutta mieluiten en.

Vierailija
5/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on lopettanut ajamisen?

Miksi ei hae lisätunteja autokoulusta?

Vierailija
6/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein?

Vierailija
7/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hän se ole jokaisen oma-asia. julkisia kannattaa suosia muutenkin ja säästää yksityis autoilua - saasteiden ja ympäristön takia.

Vierailija
8/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin oma auto niin jotenkin se vaan meni niin et mies aina ajoi ja ei puhettakaan että oman äitini kanssa voisin ajaa autolla, niin tilanne vain jotenkin ajautu siihen että en ole ajanut moneen vuoteen kuin vain silloin tällöin harjoitus mielessä autolla

Mies pelkää olla mun kyydissä.

Ja otin selvää että ajotunnit ovat sikakalliita autokoulussa, törkeen hintasia

Vierailija
9/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ajokortti on hyvä olla olemassa, hätätilantetita varten ja voihan niitä taitojaan aina verestää.

Vierailija
10/10 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoitko ajo-opetusluvalla kuten esim minä?- mies opetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan