Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus on näköjään paras dieetti!

Vierailija
27.08.2014 |

kärjistetysti sanottuna. Väkisinkin tässä hoikistuu kun koko elämäntapa on "pitänyt" laittaa remonttiin. Mik kukaan ei oo kertonut tätä minulle aiemmin? =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sama täällä. Olen niin ahdistunut tästä raskaudesta että kilot lähtee

Vierailija
2/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) mä en pistänyt elämäntapaani remonttiin mutta kun laitokselta tulin kotiin olin 10kg kevyempi kuin raskauden alussa. Ainoastaan iltasyömiset jäi pois koska mua kuvotti iltaisin ja annoskoot pieneni loppuraskaudesta kun närästi jos söi liikaa. Siinä kaikki mitä tein erilailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepp. Minäkin olin ennen kunnolla lihava. Nyt lasten jälkeen olen -35kg mitä aikaisemmin olin. Raskaudet, imetys ja etenkin lapset on opettanut säännöllisen ja terveellisen ruokailun.

Sanottakoon vielä että mieskin ihan ihmeissään. Me ollaan siis tavattu silloin kun olin painavimmillani. Hän ei varmaan olisi uskonut kun mentiin naimisiin että lapsien myötä vaimosta tuleekin normaalipainoinen!

Vierailija
4/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nyt ensimmäistä kertaa vuosiin tavoitepainossani, rv 15. Jotain iloa tästä jatkuvasta pahoinvoinnista... Täytyy toivoa, etten rupea mättämään sitten kun olo helpottaa (eli viimeistään synnytyksessä).

Vierailija
5/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kuvittelin, mutta sitten raskauden loppusuoralla (kun ei enää kuvottanut), tulikin vedettyä yhdeltä istumalta esim. litra jätskiä, 1.5 litraa limua, sipsipussi ja puoli kiloa irtokarkkia. Herkkuhimot oli potenssiin miljoona ihan koko ajan.

Vierailija
6/6 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon AINA raskauden alkaessa 168/68. Painoa ei pahoinvoinnin vuoksi tule ollenkaan ja viikko synnytyksestä vaaka näyttää 56.6kg. Harmi vaan etten myöskään tule uudestaan raskaaksi ellel lihota itteeni tuohon 68. Tämä sama kaava toistettu jo 7 kertaa. Nyt oon taas 68kg, arvaatte varmaan miksi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme