Miltä tuntuu olla seksikäs ja tietää se?
Te, jotka tiedätte olevanne seksikkäitä, miltä se tuntuu?
En ole ruma mutta en missään tapauksessa seksikäskään, joten kiinnostaa tietää, miten seksikkyytensä tiedostavat ihmiset suhtautuvat asiaan.
Nautitteko saadessanne katseita vastakkaiselta sukupuolelta (tai samalta, jos se kiinnostaa enemmän)? Näettekö paljon vaivaa seksikkyytenne ylläpitoon? Tuntuuko hyvältä ajatella, että toiset haaveilevat seksistä kanssanne tai masturboivat ajatellen teitä tai katsellen kuvianne somessa? Hyödynnättekö seksikkyyttänne jotenkin? Vai miksi seksikkyys on teistä kivaa?
Kommentit (10)
Se vaan on kivaa. Mutta sitähän ei saa myöntää koska muuten on itserakas.
Ei siitä nyt kummosempaa hyötyä ole kun miesten (ja välillä naisten) huomio ja se että ei tarvitse olla seinäruusu.
Ja tähän ei tarvita pidennyksiä tai pushup rintsikoita:)
Minulle on miehet ja naisetkin todenneet, että näytän seksikkäältä. En ole kaunis, en kovin pitkä (170cm) ja normaalipainoinen. Olen itsevarma ja se tulkitaan ilmeisesti seksikkyytenä. Mieluummin olisin kuulematta yhtään mitään argumentteja itsestäni.
Nyt kun olen laihtunut 18kg, niin huomion määrä viime kerralla baarissa oli pökerryttävä. Ihailu alkoi jo kaupungilla terassilla ja oli outoa, koska en ole tottunut moiseen. Hyvältähän se tuntuu tiettyyn pisteeseen asti. Illalla on kuitenkin kiva mennä kotiin oman miehen luo...
Se tuntuu seksikkäältä, eli on itseään ruokkiva kierre. Kun näen kuinka minua katsotaan, tunnen oloni vieläkin seksikkäämmäksi ja se varmaan lisää seksuaalista kiinnostavuuttani.
Eipä siitä muuten juuri hyötyä ole, tai sitten en vaan osaa hyödyntää.
Vittumaiselta, kun lähes kaikki miehet ovat Heti ehdottomassa pelkkää seksiä, ei kiinnosta keskustella mistään tärkeämmistä aiheista, heti vaan aletaan kyselemään voitaisiinko nähdä ja tässä minun numero pälä pälä! Kiinnostaa kuin kiviä hypätä heti sänkyyn.. Sitten jos ei suostu heti tapaamiseen niin moni mies loukkaantuu siitä ja lopettaa esim. netissä vastaamisen kokonaan, ärsyttävää käytöstä mutta tuleepahan heti selväksi että hakevat pelkkiä sänkyhommia juttelemisesta ja tutustumisesta piittaamatta! Ja pakko vielä lisätä että joukossa on paljon myös akateemisia, eivät nämä ole mitään juoppohulttiomiehiä, vaan ihan kaikenlaista mahtuu mukaan. Tuntuu että nykyään on tärkeintä löytää "Hotti" tyttöstävä/panokaveri ja tutustua naiseen vasta sänkyhommien jälkeen, vaikka mielestäni asian kuuluu mennä toisinpäin. Minulla ei ole netissä mitään bikinikuvia eikä muitakaan paljastavia kuvia, enkä edes koe olevani mikään superkaunotar. Tiedän että jos en olisi leveälanteinen ja kurvikas niin ylilaihana en ehkä kiinnittäisi niin paljoa huomiota. Kaikkein hirveimpiä tyyppejä ovat erityisesti varatut miehet (nekin joiden tyttöystävät olen tuntenut) kun tulevat minulle ehdottamaan tutustumista ja yhteistä iltaa, joo ei onnistu. Niin ja olen myös leveälanteinen, se kai kiinnittää helposti miesten huomion, mutta vaatteilla voi onneksi yrittää peittää leveitä lanteita, ei tarvitse pukeutua ihonmyötäisiin vaatteisiin niin se auttaa jos ei huomiota kaipaa.
Se on vaan synnynnäistä ei siihen ole tarvinnut pyrkiä vaan se tulee luonnostaan. Ainoa mitä tekee asian suhteen on, että on siisti ja katsoo myös mitä päälleen laittaa. Itse persoona, muodokkuus, liikehdintä, sointuva ääni ja tapa ajatella elämästä olematta halpa hoitaa muun osan siitä seksikkyydestä.
Nainen 40+
Nautitteko saadessanne katseita vastakkaiselta sukupuolelta (tai samalta, jos se kiinnostaa enemmän)?
En myönnä! vain jos mies on nuori ja komea/tavallisen näköinen, mutta jos mies on +50v, epäsiisti ja vanhan viinan ja paskan hajuinen niin en todellakaan nauti!
Näettekö paljon vaivaa seksikkyytenne ylläpitoon?
En myönnä. En käytä mitään pushuppeja, mielestäni on vähän jopa säälittävääkin yrittää saada rinnat näyttämään isommilta mitä ne oikeasti ovat. Etenkin jos mies ihastuu naiseen suurten rintojen takia ja saa tietää totuuden niin silloin se on noloa. Meikkaan kyllä, mutta en käytä avokaula-aukkoisia paitoja koska en kaipaa huomiota enkä halua esitellä itseäni sillä tavalla. Luonnollisuus kunniaan.
Tuntuuko hyvältä ajatella, että toiset haaveilevat seksistä kanssanne tai masturboivat ajatellen teitä tai katsellen kuvianne somessa? Hyödynnättekö seksikkyyttänne jotenkin? Vai miksi seksikkyys on teistä kivaa?
Some on alkanut aivan erityisesti ärsyttämään minua tämän takia, minulle on se ja sama jos joku pimpsu20v laittaa puolialastomia eroottisia persekuvia someen ja ukot kuolaa. Mutta jos laittaa omia kuvia vaatteet päällä ja samat ukot kuolaa ja tallentaa nekin kuvat niin.. Ei se kovin hyvältä/miellyttävältä ajatukselta tunnu, vaan kuvottavalta. Tiedän myös että ainakin yksi existäni käy salaa somessa katsomassa kuviani ja ehkä tallentaa ne itselleen, hän on juuri sellainen tapaus joka ei halua vakiintua kenenkään kanssa vaan keräilee seksikokemuksia ja naisten kuvia. Joten some ajatuksena alkanut ällöttämään ja mitä vähemmän paljastaa somessa (sekä itsestään että kropastaan) niin sen parempi, paljastella voi sitten omalle kumppanille.
Nautitteko saadessanne katseita vastakkaiselta sukupuolelta (tai samalta, jos se kiinnostaa enemmän)?
En myönnä! vain jos mies on nuori ja komea/tavallisen näköinen, mutta jos mies on +50v, epäsiisti ja vanhan viinan ja paskan hajuinen niin en todellakaan nauti!
Näettekö paljon vaivaa seksikkyytenne ylläpitoon?
En myönnä. En käytä mitään pushuppeja, mielestäni on vähän jopa säälittävääkin yrittää saada rinnat näyttämään isommilta mitä ne oikeasti ovat. Etenkin jos mies ihastuu naiseen suurten rintojen takia ja saa tietää totuuden niin silloin se on noloa. Meikkaan kyllä, mutta en käytä avokaula-aukkoisia paitoja koska en kaipaa huomiota enkä halua esitellä itseäni sillä tavalla. Luonnollisuus kunniaan.
Tuntuuko hyvältä ajatella, että toiset haaveilevat seksistä kanssanne tai masturboivat ajatellen teitä tai katsellen kuvianne somessa? Hyödynnättekö seksikkyyttänne jotenkin? Vai miksi seksikkyys on teistä kivaa?
Some on alkanut aivan erityisesti ärsyttämään minua tämän takia, minulle on se ja sama jos joku pimpsu20v laittaa puolialastomia eroottisia persekuvia someen ja ukot kuolaa. Mutta jos laittaa omia kuvia vaatteet päällä ja samat ukot kuolaa ja tallentaa nekin kuvat niin.. Ei se kovin hyvältä/miellyttävältä ajatukselta tunnu, vaan kuvottavalta. Tiedän myös että ainakin yksi existäni käy salaa somessa katsomassa kuviani ja ehkä tallentaa ne itselleen, hän on juuri sellainen tapaus joka ei halua vakiintua kenenkään kanssa vaan keräilee seksikokemuksia ja naisten kuvia. Joten some ajatuksena alkanut ällöttämään ja mitä vähemmän paljastaa somessa (sekä itsestään että kropastaan) niin sen parempi, paljastella voi sitten omalle kumppanille.
Tuppaa urea nousemaan ylöspäin.