Poltan koska näen polttamisen edelleen "coolina"
Kommentit (27)
Et taida olla mikään järjen jättiläinen...
Aikanaan kun keuhkoistasi otetaan röntgenkuvia (siitä, mitä niistä on jäljellä), huokaat varmaan hymy huulilla ja käsi poskella: Coooool...
Niin cool kuolla keuhkoahtaumatautiin, tai keuhkosyöpään. Voit saada jopa molemmat :) Myös keltaiset hampaat ja huono iho ovat cool!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 00:12"]
Niin cool kuolla keuhkoahtaumatautiin, tai keuhkosyöpään. Voit saada jopa molemmat :) Myös keltaiset hampaat ja huono iho ovat cool!
[/quote]
Ja se kuvottava haju
No meillä oli yksi jätkä ilmaamassa pattereita ja hyi vattu mikä lemu hänestä jäi asuntoomme. Karmea ummehtunut tupakanlöyhkä. Piti oikein ovi heittää auki, jotta saatiin tuo löyhkä pois. Ihan oikeasti te tupakoitsijat haisette jaskareiälle. Sitä hajua ei dödöt peitä. Ei ole kiva suudella tupakoitsijan kanssa, kun suuhun tarttuu tuhkakupin maku ja jää suuhun pitkäksi aikaa. Hyi olkoon. Ihan rektaalista.
Tupakointihan on luonnon valintaa parhaimmillaan :)
Mä taas lopetin tupakoinnin, ja olo on paljon coolimpi nyt!
On seksikästä kun kaunis nainen polttaa.
:) mä en polta arkisin, mutta onhan se kiva joskus...En sentään ole tullut niin kukkahattutädiksi. Kyllä, onhan se eri fiilis sitten. 2 lasta ja kasvatusalalla...joskus mietin, että jos tupakointi kiellettäisiin, tekisi mieli alkaa tupakoimaan säännöllisesti.
Minkä ikäinen aloittaja on, ei ilmeisesti kovin iäkäs vielä. Cooliuden tunne vähänee sitten tupakan aiheuttamien tuhojen myötä. Silloin tällöin viihdepolttaminen on ok, mutta jatkuvaa röökaamista ei oikein voi käsittää.
Kerrotko AP vähä taustaasi? ikä, sukupuoli, koulutus?
Et o tosissasi! Itse hoitajana nähnyt mitä kuolema on . Isäni muuten kuoli samaan tautiin, että silleen. Me ihmeessä kattoon keuhkosyöppään kuolemassa olemassa, tekee
varmaan hyvää. Sulle
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 00:46"]
Et o tosissasi! Itse hoitajana nähnyt mitä kuolema on . Isäni muuten kuoli samaan tautiin, että silleen. Me ihmeessä kattoon keuhkosyöppään kuolemassa olemassa, tekee
varmaan hyvää. Sulle
[/quote]
Tekis varmaan kaikille tupakoitsijoille..
Haisuli!!!! Haistaisitpa oman hajusi,,yäkkkistä!!!! Kehtaat vielä tulla bussiin muitten joukkoon, vähän nolo oot!!! Pastillit EI auta hajuun, joka on sun vaatteissa.
Liikut varmaan jossain wt-piireissä? Tupakointi on ihan oikeasti nykyisin aika out. Rahvaanomainen piirre ihmisessä. Rumaa, haisxee pahalle ja on epäterveellistä.