Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SÄHKÖTUPAKOITSIJAT!

Vierailija
20.08.2014 |

Haluan lopettaa tupakanpolton ja kokeilla sähkötupakkaa. Tarvitsen vähän neuvoja... Eli katselin elektrosavu.fi sivustolta aloituspakkausta. Jos tilaan tuon eGO-C-twist+CE4V2 paketin, ja lisäksi seinäpistokkeen ja toisen tuollaisen CE4V2 niin mitä vielä puuttuu? Mitkä osat oli sellaisia että niitä täytyy välillä vaihtaa?

Entä mistä nikotiininesteet?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista! Olen polttanut 17v ja kyllä se rööki on niin pahasti juurtunut sormien väliin että joku korvaaja siihen pitää saada. Nikotiinin määräähän voi sähkötupakassa vähentää pikkuhiljaa mutta luulen että sittenkin kun nikotiini riippuvuudesta pääsen niin jatkan sauhuttelua niillä nesteillä missä sitä ei ole.

Vierailija
2/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:43"]

Kiitos neuvoista! Olen polttanut 17v ja kyllä se rööki on niin pahasti juurtunut sormien väliin että joku korvaaja siihen pitää saada. Nikotiinin määräähän voi sähkötupakassa vähentää pikkuhiljaa mutta luulen että sittenkin kun nikotiini riippuvuudesta pääsen niin jatkan sauhuttelua niillä nesteillä missä sitä ei ole.

[/quote]Mentho- ja minttunesteillä on helppo vähentää sitä nikotiinia, kun kurkkutuntuma säilyy silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muka käyttänyt pidempään kuin muutaman viikon? Lähipiirissä melkein kaikki nikotinistit ovat höyrähtäneet jossain vaiheessa sähkötupakaan, mutta tuskin on kukaan käyttänhyt kuukautta pidempään, eikä varsinkaan kukaan ole lopettanut tupakointia.

Vierailija
4/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:43"]Kiitos neuvoista! Olen polttanut 17v ja kyllä se rööki on niin pahasti juurtunut sormien väliin että joku korvaaja siihen pitää saada. Nikotiinin määräähän voi sähkötupakassa vähentää pikkuhiljaa mutta luulen että sittenkin kun nikotiini riippuvuudesta pääsen niin jatkan sauhuttelua niillä nesteillä missä sitä ei ole.

[/quote]Osta vauvojen tutti ja ime sitä kun haluttaa tupakkaa. Aika pian varmaan huomaat miten typerää se tupakan imeminen on aina ollut muiden mielestä.

Vierailija
5/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 20:52"]

Onko joku muka käyttänyt pidempään kuin muutaman viikon? Lähipiirissä melkein kaikki nikotinistit ovat höyrähtäneet jossain vaiheessa sähkötupakaan, mutta tuskin on kukaan käyttänhyt kuukautta pidempään, eikä varsinkaan kukaan ole lopettanut tupakointia.

[/quote]Lokakuussa tulee 3v mulla ja miehellä, yhtään tavallista tupakkaa en ole sen jälkeen kokeillut, enkä kokeile.

Vierailija
6/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:57"]

itsellä tullut sauhuteltua melkein siitä asti kun ekat sähkötupakat tuli markkinoille Suomessa. Sen jälkeen jäi tupakat pois kokonaan. Aloittelijoille suosittelen tilaamaan sähkötupakka aloituspakkauksen paulsaaren verkkokaupasta. Heidän tuotteet toiminut käytössä erinomaisesti ja nopea toimitus.

[/quote]

Kauppiasko se mainostaa paskoja tuotteitaan?

Vierailija
7/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat ovat naurettavia.

Sähkötupakan polttajat ovat ihan yhtä naurettavia.

Vierailija
8/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:05"]

Miksette lopeta oikeasti? Ei se savunestekään turvallista ole. Mieluummin nikotiini-inhalaattori, jos kerran imeä pitää, eikä tutti ole enää ok.

[/quote]

Nikotiini-inhalaattorissa on juuri samat nesteet ja lisäaineet kuin sähkötupakan nesteissä, ei ole yhtään sen turvallisempia.

Itse kokeilin suusuihketta, oli sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuollaista kirvelevää kuraa suuhuni suihkin, purukumit saa vatsan kuralle, onko näitä ikinä edes tutkittu mitenkää.

Sähkötupakkaa itsekin käytän eikä ole minkäänlaisia haittavaikutuksia ilmennyt.

40 vuotta tupakoinut

Vierailija
9/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnvapea suosittelen minäkin. Tilaat sieltä aloituspakkauksen ja pari 30ml pulloa nikotiininestettä aloituspakkauksen 10ml puteli ei kauan kestä, muuta et tarvitse. Suosittelen aloittamaan 12-18mg nesteillä jos olet tupakoinut askin päivässä. Terveisin, 5kk ilman tupakkaa sähkötupakan avulla

Vierailija
10/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista!!! Rupeen tilaamaan!

Vierailija
11/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin!mistä tietää milloin tuo atomisaattori täytyy vaihtaa?

Vierailija
12/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 17:30"]

Ainiin!mistä tietää milloin tuo atomisaattori täytyy vaihtaa?

[/quote]

Huomaat sen siitä, kun höyryä ei muodostu enään tarpeeksi, eli et saa nikotiinitujaustasi. Itse olen pariin otteeseen huuhdellut atomisaattorin ja antanut kuivua yön yli, niin on pelittänyt taas, mutta sitten olen vaihtanut jo uuden. Kannattaa tilata samalla paketti niitäkin, niin sinulla on niitä varalla jos vaidon tarve tulee.

Vierailija
13/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat Finnvapelta niin laita alennuskoodi mukaan:

"Edullisten hintojen lisäksi esavuke alennuskoodillamme saat vielä 5% lisäalennuksen kaikista tuotteista paitsi High End Mods -kategoriassa olevista. Alennuskoodi syötetään tilausvaiheen ensimmäisellä sivulla, katso tästä oikea kohta."

Vierailija
14/28 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katkaisemaan nikotiinin saannin niin kuin seinään. Lopettamisen tekee vain itselleen vaikeammaksi kun tukkkii sitä myrkkyä itseensä, ihan sama missä muodossa (laastari, purkka, tabletti...). Fyysistä tuskaa kestää vain hetken, kaikki muu on ihan psyykkista. Psyykkisen puolen hoitoon suosittelen Allen Carrin kirjaa. Itse lopetin lähes vuosi sitten ilman mitään apuvälineitä. Tupakoin sitä ennen askin päivässä yli 25 vuotta. Onnea matkaan!

Vierailija
15/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä tullut sauhuteltua melkein siitä asti kun ekat sähkötupakat tuli markkinoille Suomessa. Sen jälkeen jäi tupakat pois kokonaan. Aloittelijoille suosittelen tilaamaan sähkötupakka aloituspakkauksen paulsaaren verkkokaupasta. Heidän tuotteet toiminut käytössä erinomaisesti ja nopea toimitus.

Vierailija
16/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näistä saada syövän? Tai kärsiikö coolius?

Vierailija
17/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolme vuotta sähkötupakalla! Olen testannut jokin aika sitten oikean tupakan, kokeillakseni miltä maistuu, KAMALALTA!

Vierailija
18/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon höyrytellyt yli kaksi vuotta. Poltin sinä ennen n. 15 vuotta ja röökiä meni melkein maxiaski päivässä. Nikotiinin määrää nesteessä olen vähentänyt pikkuhiljaa. Terveysvaikutukset on olleet merkittävät. Migreenit ja päänsäryt on jääneet melkein kokonaan pois ja röökiyskä loppui parissa viikossa. Nykyään pystyn nauramaan ilman, että tulee järjetön yskänpuuska ja hengitys ei enää vingu niin etten saa unta. Suosittelen lämpimästi. Sellaisen vinkin voin antaa, että menthol-neste ei polta atoja niin nopeasti kuin jotkut makeat nesteet. Mies käyttää ns. karkkinesteitä ja sillä kärtsää ato tämäntästä, mulla kestää tosi pitkään, kun käytän mentholia.

Vierailija
19/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa. Olen alkuvaiheessa yrittänyt pari kertaa polttaa oikeaa tupakkaa, niin on maistunut ihan hirveeltä ja on tullut tosi huono olo. Terva ja häkä ei oo hyväksi.

Vierailija
20/28 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nyt 3,5 vuotta ollut sähköröökillä. Yhden kerran oon tavallista maistanut ja oli niin kamalaa, että siihen en enää koskaan palaa. Ja tosiaan n.30v meni tuolla analogisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan