Miksi olen niin mustasukkainen esim. appinvanhemmista?
En ole perheen ainoa miniä, vaan on olemassa myös muita miniöitä ja vävyjä. Jostain kumman syystä tunnen suurta mustasukkaisuudentunnetta, jos appivanhempani halailevat ja kutsuvat muita rakkaiksi, kommentoivat Facebookissa muiden kuviin kaikenlaista kehuvaa yms.
Pelkään minussa olevan jotain vialla. Olen kiltti ja mukava, enkä tahdo kenellekään mitään pahaa. Mutta miksi tunnen tällä tavalla?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 01:15"]Eikö ne sitten huomioi sua samalla tavalla?
[/quote]
Alussa huomioivat, mutta nyt kun on mennyt aikaa, niin olen jäänyt "vähemmälle". Muiden kohdalla on jatkunut samaan tapaan kuin ennenkin.
Pitää muita vaan mukavampana ku sua. Ei oo vakavaa
Kuulostaa varmaan jotenkin itsekkäältä, mutta viime aikoina en ole tuntenut itseäni heille niin tärkeäksi. Autan aina heitä asiassa kuin asiassa, vilpittömästi - en siksi, että he pitäisivät jotenkin enemmän minusta. Tuntuu ettei se kumminkaan riitä heille. He ovat olleet vuosia minulle kuin toiset vanhemmat, omani kun eivät niin välitä minusta.
Minusta tuntuu, että ydin on tuossa "omat vanhemmat eivät välitä". Koet ulkopuolisuutta helposti muissakin ihmissuhteissa.Olet yhtä arvokas ihminen kuin muutkin. Laita itsekin kuvia faceen ja tykkäile toisten kuvista :) Sinustakin tykätään :)
Eikö ne sitten huomioi sua samalla tavalla?