Huumeista tietäväiset.. Mitähän ainetta yksi mies oli vetänyt, kun..
Weekend festivaaleilla lauantaina enne klo kahtatoista tanssi yksin, ei siinä siis mitään ihmeellistä, mutta hyvä ettei selällään pyörinyt sielä maassa, niin kovaa hänellä meni. Näytti siis about 35vuotiaalta, normaalia laihempi mies oli ja silmät lasittuneet, ei oikein katsonut mihinkään. Ihmeellinen virne, sellainen pelottava ilme myös kasvoilla.
Jäin vain miettimään, että mitähän oli vetänyt..?
Kommentit (14)
Tai kokaiinia. Tullut muotiin taas.
Piri mulle tuli itselleni ekana mieleen, ap siis täällä.
Essotkin kai yleisiä noissa piireissä? Osaako kukaan kertoa, millaisia "oireita" tai kuinka yleisiä nuo pillerit ovat suomessa?
On todella yleistä noissa piireissä. Itsekin olin Weekendeillä ja kyllä siellä osalla jengistä seiso silmät siihen malliin, että on vedetty muutakin ku uistinta.
Ei kokaiinista tule tuollaiseksi, varmaan ekstaasia tai amfetamiinia ottanut tai mitä lie kemiallista paskaa.
Essot ovat aika yleisiä, bilehuume. Aiheuttaa yliempaattisuutta ("mä rrrrakastan kaikkia ja kaikkea!") sekä samanlaisia oireita kuin piri, eli vipinät päällä. Isoista pupilleista ja leukojen kireydestä sekä ylenpalttisesta vedenjuonnista tunnistaa. Näitä vetävät eivät ole muille vaarallisia, aggressiivisia tms. Övereissäkin aiheuttaa korkeintaan sen, että istuu kyyryssä lattialla pelottava virne naamalla. Käyttäjälleen itselleen toki vaarallisia, ja sekakäytöstä en osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:30"]Sieniä?
[/quote]
Sä et tiedä sienistä mitään.
Amfetamiinia eli vauhtia/piriä. MDMA Exstacy ei tee mikskään tamppaajaksi. Eli oma veikkaus Piriä.
Amfetamiini, mdma tai kenties pikkuannoksen jotain dissoa - tosin niiden ollessa kyseessä lkäyttäjä ei kyllä kovin suureen ketteryyteen tai tanssiliikkeiden esitelyyn pysty, mutta olemus huomattavasti sekavampi kun pirin tai mämmin kanssa :)
Samoin siellä myös teinit veteli känniövereitä (oksenteli ja itki meikit naamalla). Ja oli myös noita vauhtiveikkoja (onneksi vähän vanhempaa porukkaa), jotka veti ihan mielettömiä liikkeitä...
Siis oonko mä ollut ihan sokeana siellä?:D olin perjantain, ihan selvinpäin, ja yhden huumeveikon näin?:D en edes kännisiä ihmisiä?:D onko se niin vaikea kaikkien tanssiessa ja hyppiessä huomata kuka on selvänä ja kuka kännissä.. myöskään nuorien juopotteluun en kiinnittänyt huomiota.
mistä teinit sinne alkoholia niin paljon saa??
Sä et tunnista? Oli kännisiä vähän, mut muut kamaa
Essoja tai piriä luulen.