Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huumeista tietäväiset.. Mitähän ainetta yksi mies oli vetänyt, kun..

Vierailija
17.08.2014 |

Weekend festivaaleilla lauantaina enne klo kahtatoista tanssi yksin, ei siinä siis mitään ihmeellistä, mutta hyvä ettei selällään pyörinyt sielä maassa, niin kovaa hänellä meni. Näytti siis about 35vuotiaalta, normaalia laihempi mies oli ja silmät lasittuneet, ei oikein katsonut mihinkään. Ihmeellinen virne, sellainen pelottava ilme myös kasvoilla.

Jäin vain miettimään, että mitähän oli vetänyt..?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essoja tai piriä luulen.

Vierailija
2/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kokaiinia. Tullut muotiin taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piri mulle tuli itselleni ekana mieleen, ap siis täällä.

Essotkin kai yleisiä noissa piireissä? Osaako kukaan kertoa, millaisia "oireita" tai kuinka yleisiä nuo pillerit ovat suomessa?

Vierailija
4/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella yleistä noissa piireissä. Itsekin olin Weekendeillä ja kyllä siellä osalla jengistä seiso silmät siihen malliin, että on vedetty muutakin ku uistinta.

Vierailija
5/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun väliä?

Vierailija
6/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokaiinista tule tuollaiseksi, varmaan ekstaasia tai amfetamiinia ottanut tai mitä lie kemiallista paskaa.

Vierailija
7/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieniä?

Vierailija
8/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essot ovat aika yleisiä, bilehuume. Aiheuttaa yliempaattisuutta ("mä rrrrakastan kaikkia ja kaikkea!") sekä samanlaisia oireita kuin piri, eli vipinät päällä. Isoista pupilleista ja leukojen kireydestä sekä ylenpalttisesta vedenjuonnista tunnistaa. Näitä vetävät eivät ole muille vaarallisia, aggressiivisia tms. Övereissäkin aiheuttaa korkeintaan sen, että istuu kyyryssä lattialla pelottava virne naamalla. Käyttäjälleen itselleen toki vaarallisia, ja sekakäytöstä en osaa sanoa.

Vierailija
9/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 19:30"]Sieniä?

[/quote]

Sä et tiedä sienistä mitään.

Vierailija
10/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiinia eli vauhtia/piriä. MDMA Exstacy ei tee mikskään tamppaajaksi. Eli oma veikkaus Piriä.

Vierailija
11/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini, mdma tai kenties pikkuannoksen jotain dissoa - tosin niiden ollessa kyseessä lkäyttäjä ei kyllä kovin suureen ketteryyteen tai tanssiliikkeiden esitelyyn pysty, mutta olemus huomattavasti sekavampi kun pirin tai mämmin kanssa :)

Vierailija
12/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin siellä myös teinit veteli känniövereitä (oksenteli ja itki meikit naamalla). Ja oli myös noita vauhtiveikkoja (onneksi vähän vanhempaa porukkaa), jotka veti ihan mielettömiä liikkeitä...

Vierailija
13/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oonko mä ollut ihan sokeana siellä?:D olin perjantain, ihan selvinpäin, ja yhden huumeveikon näin?:D en edes kännisiä ihmisiä?:D onko se niin vaikea kaikkien tanssiessa ja hyppiessä huomata kuka on selvänä ja kuka kännissä.. myöskään nuorien juopotteluun en kiinnittänyt huomiota.

mistä teinit sinne alkoholia niin paljon saa??

Vierailija
14/14 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tunnista? Oli kännisiä vähän, mut muut kamaa