Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen psyykkisesti ihan sekaisin.

Vierailija
02.08.2021 |

Mikään terapia ym. ei minua enää korjaa. Minä en yksinkertaisesti tule toipumaan traumoista ym. paskasta enkä mitenkään kykene pärjäämään tässä maailmassa joka on pelkkää tuskaa ja ahdistusta täynnä ja jossa pitää olla super-ihminen pärjätäkseen. Minä en ole mitään vaan täysin heikko psyykkisesti joka ei kykene edes vähäiseen työhön. Ei tämä maailma tule koskaan muuttumaan sellaiseksi että täällä pärjäisi jokainen tai edes minä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei ole tärkeintä, sun pitää laittaa oman kokoiset tavoitteet, jo se että voi asua itsenäisesti on paljon kun ongelmat ovat suuria, silloin se että saa arjen sujumaan, syö, käy kaupassa, maksaa laskut, siivoaa, nukkuu ja peseytyy on jo niin paljon että kaikki eivät kykene edes siihen, eikä sekään väärin ole, pitää muistaa pyytää apua kuin sitä tarvitaan.

Vierailija
2/2 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille luodaan ankaraa kuvaa siitä mitä pitäisi olla. Ole ylpeä onnistumisistasi, jos ne ovat onnistumisia omalla mittapuullasi, oli se sitten vaikka hampaiden harjaaminen. Ei ole väliä, miten pienenä asiana joku muu sitä pitäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi