Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jään varmaan ikisinkuksi, joka ikisen miehen kanssa mokaan jotenkin :D

Vierailija
16.08.2014 |

Olen sellainen ihminen, että hermostuksissani hölpötän kuin papupata ja saatan möläyttää jotain hassua (käsitän miehen sanat väärin tms.) joita alan sitten korjaamaan höpöttämällä lisää jotain kiusallista päälle. :(

Olisi kiva olla itsevarmempi, sillä aika moni mies tuntuu pitävän tätä SUURENA turn offina. En ole typerä tai vähä-älyinen, jännittyneenä minusta vain tulee sellainen. :D

Juttelin äsken kivan miehen kanssa facebookissa ja jälleen kerran ymmärsin hänen sanomisensa väärin. Selitin siis jotain, että ei tule enää käytyä paljon missään kun mies oli aiemmin todennut, että kohta pitää lähteä ystävien kanssa juhliin.

Mies sitten heitti mulle, että "Aijaa. Nyt sit pitää lähteä!" ymmärsin tuon niin että mies oli nyt lähdössä ja huikkasin moikat ja hyvät illanjatkot. :D Hetken hiljaisuus ja mies sanoi että siis, en MINÄ ole minnekään lähdössä...

Sen jälkeen yritin korjata tilannetta nolostuneena, mutta mies ei vastannut sen jälkeen enää mitään. Eli luultavasti pitää minua idioottina. :(

N21

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy hyväksyä itsesi ja hassuutesi ja awkwardiutesi, hyväksy se söpöksi piirteeksi itsessäsi! Minä tein niin ja nykyään miehet vain tykkäävät siitä puolesta minussa ja kun pääsen sen vaiheen yli ihmissuhteessa olen ihan normaali :) Tuntuu että kun olen jännittyneessä tilanteessa aivot eivät toimi kunnolla.

Vierailija
2/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:36"]

No tuohan on ihan klassinen "varatuilla riittää vientiä" - ilmiö, mutta käänteisenä. Kun nainen seurustelee, hän on miesten seurassa rento eikä yritä miellyttää, ei itse asiassa ehkä niin hirveästi ole edes kiinnostunut mitä se mies siinä juttelee, ja silloin miehet ovat tosi kiinnostuneita. Ihan siksi että se oma olemus on rauhallinen ja itsevarma, toista malttaa kuunnella ja miestä voi katsoa ihan reilusti silmiinkin kun omalta osalta on selvää ettei se mihinkään johda.

Kun on sinkku, ja yrittää itse tehdä kaikkensa että toinen viihtyisi, niin kämmäilee ja mokaa ja änkyttää ja hölöttää ja säheltää ja keekoilee ja kaatuilee ja kaataa vahingossa oluet toisen syliin ja meinaa tukehtua siihen mitä tahansa nyt sattuu miehen seurassa syömään ja on laittanut päälle vaatteet joissa näytti hyvältä kun seisoi kotona peilib edessä ja sitten siinä miehen seurassa huomaa ettei ne päällä voi itse asiassa istua koska ne vaatteet on liian tiukat, mutta istuu kuitenkin ja sitten kerääntyy kaasua vatsaan ja sitten jännittää, että milloin pörähtää, ja että voi hyvä jumala, älä anna pörähtää just nyt, ja yrittää olla ihana vaikka vatsaan sattuu ja kasvoilla on mielipuolinen, kivettynyt irvistys jonka pitäisi olla hymy, ja sitten sitä unohtaa mitä toinen on just sanonut ja kysyy jonkun tyhmän kysymyksen, ja miettii että miten tästä pääsee vessaan ettei vaan heti pörähdä kun nousee seisomaan, ja sehän kohta luulee että olen niitä naisia joilla on peräsuoli ja jotka kakkaa, ja SITTEN se ei ainakaan ole musta kiinnostunut. JA KAIKKI ON PILALLA. Vaikka yritti vaan olla kiva ja ihana naapurintyttö.

Niin se vaan menee. :)

[/quote]

Heh, tuli tästä mieleen eräs omassa nuoruudessani sattunut "kämmi". Minulla oli baarista pokattu mies yökylässä (ei kyllä harrastettu seksiä).

Olimme aiemmin syöneet jotain tosi rasvaista ja epäterveellistä mättöä, josta minulla meni maha ihan sekaisin... Koko yön vääntelehdin tuskissani sängyssä, koska pieretti ja kakatti ihan jumalattomasti. Vessaan en uskaltanut mennä, koska tiesin että kuuluisi sellaiset fanfaarit ettei mitään järkeä.

Ajattelin että kyllä mä kestän siihen asti että mies lähtee aamulla kotiinsa, koko yön heräilin omiin norsunpieruihini ja itkien rukoilin ettei mies olisi kuullut niitä.

Enhän mä aamulla enää kestänyt, laitoin miehen katsomaan telkkaria ja väänsin volat niin täysille kuin siinä tilanteessa oli inhimillisesti mahdollista (vasta vessassa toivoin että olisinpa laittanut ne kovemmalle)

Sitten vessaan ja sieltähän tuli sellaiset rutinat että koko pytty resonoi.

Hävettää vieläkin, vaikka tästä on aikaa jo kymmenen vuotta. Ei muuten tavattu enää ko. miehen kanssa.

[/quote]

*reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ongelmasi on enemmänkin se että olet lapsellinen. Ainakin tekstisi perusteella vaikutat siltä, sori..

Vierailija
4/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain vähän tyhmempi. Keskity ulkonäköön niin voit saada ihan kunnon miehiä.

Vierailija
5/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:22"]

Minusta tuntuu, että ongelmasi on enemmänkin se että olet lapsellinen. Ainakin tekstisi perusteella vaikutat siltä, sori..

[/quote]

Ap on 21-v. Joten... 

Vierailija
6/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaunis niin tuo on minusta todella söpöä.

T. Mies

Vierailija
7/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:22"]

[/quote]

Minusta tuollaisessa ei ole mitään söpöä. AP antaa todella tyhmän kuvan itsestään

Vierailija
8/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, olet vasta 21, et ole vielä ehtinyt kämmäillä niin paljoa että osaisit ottaa tuollaiset pienet väärinkäsitykset huumorilla. Aika auttaa. Nenä pystyyn ja kohti uusia vastoinkäymisiä!;)  Vielä löydät senkin miehen joka näkee sun höpöttelyn taakse. :)

Vierailija
9/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela on hyvä vaihtoehto. Ei vaiskaan, joku varmasti tajuaa että sä höpötät jännittyneenä. Niin osa tekee työhaastattelussakin...mieti 50v mies höpöttämässä :) semmosiakin on palkattu kun saatu heppu rauhottumaan. Joku komea sonni vielä rauhottaa sut ;)

M

Vierailija
10/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän lähtien on ollut epänormaalia ymmärtää viestit väärin? Nyt täytyy sit lähteä on hyvin helppo ymmärtää väärin, kun ei kuule ääntä. Ihme menoa täällä taas.

Vierailija
11/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit koittaa sellaista taktiikkaa seuraavalla kerralla, että kertoisit tulevalle kiinnostuksen kohteellesi saman kuin, mitä juuri kirjoitit tänne. Sen jälkeen voisi olla helpompaa.

Vierailija
12/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on inhimillistä :) Mulle käy usein noin, juurikin koska jännitys. Blondinahan mua pidetään, mutta sitten kun tutustuu paremmin niin huomaa etten olekaan ihan idiootti. Miesten seurassa korostuu koska niitä jännittääkin enemmän kuin naisia jne.

Vierailija
13/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, sun aivot kehittyy vielä.

Vierailija
14/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä aikaa löytää se oikea. Jos olisit 31, niin sitten voisit puhua ikisinkkuudesta

Vierailija
15/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia en ymmärtänyt aloitusviestiä.

eli -mies oli lähdössä kamujen kanssa juhliin

- ap sanoi että eipä tule käytyä oikein missään

- mies sanoo että nyt pitää mennä

- ap sanoo moikka moi

- mies sanookin että hän ei ole lähdössä.

Wut?

Vierailija
16/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:36"]

No tuohan on ihan klassinen "varatuilla riittää vientiä" - ilmiö, mutta käänteisenä. Kun nainen seurustelee, hän on miesten seurassa rento eikä yritä miellyttää, ei itse asiassa ehkä niin hirveästi ole edes kiinnostunut mitä se mies siinä juttelee, ja silloin miehet ovat tosi kiinnostuneita. Ihan siksi että se oma olemus on rauhallinen ja itsevarma, toista malttaa kuunnella ja miestä voi katsoa ihan reilusti silmiinkin kun omalta osalta on selvää ettei se mihinkään johda.

Kun on sinkku, ja yrittää itse tehdä kaikkensa että toinen viihtyisi, niin kämmäilee ja mokaa ja änkyttää ja hölöttää ja säheltää ja keekoilee ja kaatuilee ja kaataa vahingossa oluet toisen syliin ja meinaa tukehtua siihen mitä tahansa nyt sattuu miehen seurassa syömään ja on laittanut päälle vaatteet joissa näytti hyvältä kun seisoi kotona peilib edessä ja sitten siinä miehen seurassa huomaa ettei ne päällä voi itse asiassa istua koska ne vaatteet on liian tiukat, mutta istuu kuitenkin ja sitten kerääntyy kaasua vatsaan ja sitten jännittää, että milloin pörähtää, ja että voi hyvä jumala, älä anna pörähtää just nyt, ja yrittää olla ihana vaikka vatsaan sattuu ja kasvoilla on mielipuolinen, kivettynyt irvistys jonka pitäisi olla hymy, ja sitten sitä unohtaa mitä toinen on just sanonut ja kysyy jonkun tyhmän kysymyksen, ja miettii että miten tästä pääsee vessaan ettei vaan heti pörähdä kun nousee seisomaan, ja sehän kohta luulee että olen niitä naisia joilla on peräsuoli ja jotka kakkaa, ja SITTEN se ei ainakaan ole musta kiinnostunut. JA KAIKKI ON PILALLA. Vaikka yritti vaan olla kiva ja ihana naapurintyttö.

Niin se vaan menee. :)

[/quote]

:D

juuri tällä tavalla!

Vierailija
17/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 14:40"]

Minkä takia en ymmärtänyt aloitusviestiä.

eli -mies oli lähdössä kamujen kanssa juhliin

- ap sanoi että eipä tule käytyä oikein missään

- mies sanoo että nyt pitää mennä

- ap sanoo moikka moi

- mies sanookin että hän ei ole lähdössä.

Wut?

[/quote]

Käsitin tämän niin, että mies heitti ap:lle että no nyt sitten lähdet meidän kanssa, mikä meni ap:lla totaalisesti ohi (niin kuin sinullakin) ja mies sitten harmistui tästä "typeryydestä"

Vierailija
18/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin nuori etten jaksa edes kommentoida mitään. Normaalia teinin käytöstä.

Vierailija
19/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä satunnaiset baarituttavuudet tuollaiselle lämpene, mutta ne kivat pojat joista on seurustelukumppaneiksi kyllä.

Vierailija
20/28 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli noloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi