eikö kokoomuksen toiminnasta saa puhua?
Meidän asioiden hoitamisesta?
Meidän suomalaisten asioista?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:25"]Kyllä tätä pitäisi analysoida oikein kunnolla. Politiikot ajavat vain omia etuja ja joskus ehkä puolueen etuja ja aatteita. Nyt on kaikki hukassa. Kokoomus petti suomalaiset yrittäjätkin
[/quote]
Niin. Mode tuli töihin ja poisti kaksi mun aloitusta, siksi kysyn.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:25"]Kyllä tätä pitäisi analysoida oikein kunnolla. Politiikot ajavat vain omia etuja ja joskus ehkä puolueen etuja ja aatteita. Nyt on kaikki hukassa. Kokoomus petti suomalaiset yrittäjätkin
[/quote]
[/quote]
Ahaa! Kaikki keskustelut poistetaan joissa kysenalaistaan kokoomuksen touhuja vai?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:43"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:30"]
[/quote]
[/quote]
Ahaa! Kaikki keskustelut poistetaan joissa kysenalaistaan kokoomuksen touhuja vai?
[/quote]
Tällä kertaa kyllä. Käytin abstraktia ilmaisua ja sitä ei varmaan ymmärretty.
Ilmeisesti et osaa puhua asiasta, vaan henkilöistä. Ilmeisesti myös solvaat näitä henkilöitä. Tuskin opit ikinä koska vikahan on näemmä mielestäsi aina jossain muualla kuin omassa toiminnassasi.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:58"]Ilmeisesti et osaa puhua asiasta, vaan henkilöistä. Ilmeisesti myös solvaat näitä henkilöitä. Tuskin opit ikinä koska vikahan on näemmä mielestäsi aina jossain muualla kuin omassa toiminnassasi.
[/quote]
Henkilöt eli poliitikot tekevät päätöksiä Suomea koskien, en minä.
Enkä ole solvannut vaan totesin asioita jotka ovat olleet uutisissa aikaa sitten.
Kyllä tätä pitäisi analysoida oikein kunnolla. Politiikot ajavat vain omia etuja ja joskus ehkä puolueen etuja ja aatteita. Nyt on kaikki hukassa. Kokoomus petti suomalaiset yrittäjätkin