Mä luulin aina itsestäni että en petä
Kommentit (18)
No millä oikeutatte petturuutenne? Miksi ette eroa?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:57"]No millä oikeutatte petturuutenne? Miksi ette eroa?
[/quote]
En eroa lasten takia. Oikeutan sen sillä että haen nautinnon sieltä mistä sen saa..sieltä missä mies osaa käsitellä naista:)
Miksi teit lapset miehelle joka ei osaa?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:57"]No millä oikeutatte petturuutenne? Miksi ette eroa?
[/quote]
En eroa lasten takia. Oikeutan sen sillä että haen nautinnon sieltä mistä sen saa..sieltä missä mies osaa käsitellä naista:)
[/quote]
Itsekäs emakko!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:00"]Miksi teit lapset miehelle joka ei osaa?
[/quote]
Olin nuori ja tyhmä..masentunutkin..nyt enää tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:57"]No millä oikeutatte petturuutenne? Miksi ette eroa?
[/quote]
[/quote]
Itsekäs emakko!
[/quote]
Hyvää tekee olla itsekäs..
Enpä usko. Ne, jotka ei itsestään moista uskois ei tollei hekumois asialla, vaan tuntisivat oman petturuuden ja halpamaisuuden vuonna kissa ansaittua huonoa omatuntoa. Eli en usko. Luultavasti olet aavistanut heikkoluontoisuutesi kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:57"]
No millä oikeutatte petturuutenne? Miksi ette eroa?
[/quote]
Petin silloin kun suhteessa oli tosi surkea vaihe meneillään. En saanut mitään huomiota mieheltä. Nyt salasuhde on loppunut ja asumme eri paikkakunnilla. Mieheni ei tiedä mitään salasuhteesta ja nyt meillä menee paljon paremmin. Lapsiakin on. Siinä sulle vastaus. Salarakkaasta ei ikinä olisi ollut vakirakkaaksi.
Vuonna = vuoksi, ei mitään tietoa mistä tuo kissa tuohon tuli :-D
T. Se, joka kirjoitti noita höpöjä vahingossa äsken...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:06"]Enpä usko. Ne, jotka ei itsestään moista uskois ei tollei hekumois asialla, vaan tuntisivat oman petturuuden ja halpamaisuuden vuonna kissa ansaittua huonoa omatuntoa. Eli en usko. Luultavasti olet aavistanut heikkoluontoisuutesi kuitenkin.
[/quote]
En tiedä..olin seksuaalisesti ahdistunut aina tiäuonne 35-vuotiaaksi. Sitte naksahti ja aloitin sekoilut.musta tuli täysin estoton!
Onneksi olkoon sisaret! Tervetuloa ammattikuntaan, arvon huorat! :-)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:26"]Onneksi olkoon sisaret! Tervetuloa ammattikuntaan, arvon huorat! :-)
[/quote]
En ota maksua...pitäskö? Ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:06"]Enpä usko. Ne, jotka ei itsestään moista uskois ei tollei hekumois asialla, vaan tuntisivat oman petturuuden ja halpamaisuuden vuonna kissa ansaittua huonoa omatuntoa. Eli en usko. Luultavasti olet aavistanut heikkoluontoisuutesi kuitenkin.
[/quote]
En tiedä..olin seksuaalisesti ahdistunut aina tiäuonne 35-vuotiaaksi. Sitte naksahti ja aloitin sekoilut.musta tuli täysin estoton!
[/quote]
Minä olin suhteessani täydellisen uskollinen 13 vuotta. Sitten tapasin miehen joka vei seksuaalisuudellaan jalat altani ja sekosin täysin. Todellakin uskoin ja luulin, etten koskaan pettäisi ja tuomitsin pettäjät. Nyt ymmärrän että niin voi todellakin käydä kenelle vaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote]
Minä olin suhteessani täydellisen uskollinen 13 vuotta. Sitten tapasin miehen joka vei seksuaalisuudellaan jalat altani ja sekosin täysin. Todellakin uskoin ja luulin, etten koskaan pettäisi ja tuomitsin pettäjät. Nyt ymmärrän että niin voi todellakin käydä kenelle vaan.
[/quote]
Ymmärrän sinua :) jatkuuko suhde? Ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän sinua :) jatkuuko suhde? Ap
[/quote]
Ei jatku.
Onneksi olen sekoillut ja kokeillut näin nuorella iällä. Tiedän täsmälleen, mistä pidän sängyssä ja suhteessa. Voin siis valita hyvän miehen ja olla uskollinen.
- N22
Niin minäkin luulin aikanaan.