Osallistuisitko ikinä Bigbrotheriin jos mahdollista?
Kommentit (20)
Vierailija:
Mies kielsi, sanoi että joko minä tai BB ;) Olen " vähän" lärppä ja sanoi ettei halua koko suomen tietävän kaikkea meidän perheestä.Harmittaa mutta mieluummin mieheni pidän.
on itserakkaita, huomionkipeitä ääliöitä.
On ikää ja perhettä sen verran että en lähtisi. Lisäksi olen sellaisessa työssä etten voisi enää BB:n jälkeen palata työhöni (siis voisin, mutta en kehtaisi)
Joskus opiskeluaikoina olisin voinut harkitakin...
eikä menis miehenikään. eikä todellakaan katota moista paskaa.
kuka ihme pystyy kattomaan bb:tä???
sairasta
Kertaakaan en oo kattonu ohjelmaa enkä aio kattoa. Paitsi mitä mainoksia telkusta näkyy...
Mä en tajua koko ohjelman ideaa, täysin älyvapaata touhua!
Eivätkö saa muuten tarpeeksi pildeä/muñozia? Ryvettäisinkö maineeni loppuelämäkseni vain siksi, että pääsisin telkkariin? En todellakaan.
Haluaisin sinne koska olen huomionkipeä (ääliö).
Enkä haluaisi että nuoruuden sekoilujani ruodittaisiin jossain Seiskassa.
Enkä muuten laskisi miestänikään. On minusta meinaan niin nolo ohjelma. Täynnä wannabe-julkkiksia.
Olen tylsä ja ruma, mut äänestettäisiin heti pois. En sitäpaitsi kestäisi olla sosiaalinen 24/7.
Aivan mahtavia perusteluja nämä!! Hah.
" En tykkää homejuustosta. En ole ikinä maistanut. Mutta olen kyllä nähnyt mainoksissa."
Etc....
Vierailija:
Kertaakaan en oo kattonu ohjelmaa enkä aio kattoa. Paitsi mitä mainoksia telkusta näkyy...
Mä en tajua koko ohjelman ideaa, täysin älyvapaata touhua!
Olen sen verran seko tyyppi, että menisi viimeinenkin uskottavuus opettajana.
Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja uskon, että siltä osin pärjäisin.
En kuitenkaan julkisuuden takia halua osallistua.
Eli jos olisi joku tieteellinen koe tms niin voisin kuvitella osallistuvani. Mutta en halua seiska-julkisuutta.
naurettavuuden huippu koko ohjelma ja kaikki osallistujat!
Emme kyllä katso koko sarjaa, koska ei kiinnosta meitä tippaakaan.
mutta en nyt kun on tasainen arkielämä ja perhe, opiskelut yms.
Mies kielsi, sanoi että joko minä tai BB ;) Olen " vähän" lärppä ja sanoi ettei halua koko suomen tietävän kaikkea meidän perheestä.
Harmittaa mutta mieluummin mieheni pidän.