Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluat laihtua, niin syö rasvaa

Vierailija
11.08.2014 |

rasvaa syömällä laihtuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasvapelkoiset uskalla :)

Vierailija
2/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, voin parhaiten ja paino putoaa aina hieman kun syön paljon rasvaa ja jätän vehnän pois :) Ruokavalioon kuuluu silloin paljon pähkinöitä, siemeniä, mantelijauheesta tehtyä leipää (ei sis. ollenkaan hiilihydraatteja), lohta, kasviksia, marjoja, tummaa raakasuklaata jne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:38"]

Totta, voin parhaiten ja paino putoaa aina hieman kun syön paljon rasvaa ja jätän vehnän pois :) Ruokavalioon kuuluu silloin paljon pähkinöitä, siemeniä, mantelijauheesta tehtyä leipää (ei sis. ollenkaan hiilihydraatteja), lohta, kasviksia, marjoja, tummaa raakasuklaata jne!

[/quote]

Näinhän se menee!! Mutta rasvapelkoiset ei uskalla kokeilla:):)

Vierailija
4/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta! olen laihtunut 13kiloa 4kk:ssa syömällä voita, kuohukermaa, kermajuustoja, kookosöljyä, oliiviöljyä, rasvaista lihaa, sokerit ja viljat pois..tuloksia tulee jatkuvasti ja voin todella hyvin, iho on täydellinen ja pysyy laihdutuksessa mukana kun rasva pitää ihon kimmoisana, jaksan harrastaa liikuntaa ihan ilman mitään hiilaritankkauksia, rasva antaa paljon pidemmälle energiaa. Alussa tuntui järjettömältä se rasvan määrä, mutta ei enää kun näkee tulokset.

Vierailija
5/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 joo suosittelen myös täysrasvaista turkkilaista tai kreikkalaista jogurttia tuoreiden marjojen kanssa,nams!

Vierailija
6/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin rasvoja syömällä pari kiloa kuussa. Ripuloin ja muutenkin olo oli raskas. Ei sopinut minulle.

Vierailija
7/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:44"]Mä lihoin rasvoja syömällä pari kiloa kuussa. Ripuloin ja muutenkin olo oli raskas. Ei sopinut minulle.

[/quote]

Minkälaisia rasvoja söit? Makkaraa?

Vierailija
8/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:42"]

totta! olen laihtunut 13kiloa 4kk:ssa syömällä voita, kuohukermaa, kermajuustoja, kookosöljyä, oliiviöljyä, rasvaista lihaa, sokerit ja viljat pois..tuloksia tulee jatkuvasti ja voin todella hyvin, iho on täydellinen ja pysyy laihdutuksessa mukana kun rasva pitää ihon kimmoisana, jaksan harrastaa liikuntaa ihan ilman mitään hiilaritankkauksia, rasva antaa paljon pidemmälle energiaa. Alussa tuntui järjettömältä se rasvan määrä, mutta ei enää kun näkee tulokset.

[/quote]Kova urheilu ja hiilarivammaisuus ei sovi yhteen. Kyllä alkaa tossu painaa jos yrittää pelkällä rasvalla pärjätä.

Vierailija
9/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin hyvin, kun tiputin kalorit 1600/vrk aiemman 2000 sijaan. Ja ihan sama mitä syön.

Paino pudonnu 68kg.sta 63kiloon kesän aikana.

Vierailija
10/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne verisuonet?

Vierailija
11/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, höpö höpö, mun tuttu vetää maratoneja ketoosissa, että se on ihan legendaa että sitä hiilaria on PAKKO syödä ennen liikuntaa, kun syö tarpeeksi proteiinia ja rasvaa jaksaa kyllä, ottaa hiilarit sit jälestä päin niin lihakset käyttää ne paremmin.

7, mitähän muuta söit kun rasvaa? kokonaisuus on aika tärkeä, mä syön kilon kasviksia päivässä ja n. 200-300g lihaa/kanaa/kalaa

T. 5

Vierailija
12/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on varmaan enemmänkin siitä mitä jättää pois ruokavaliosta, eli kuten moni on tehnyt: sokerit ja vehnä pois ja tilalle oikeaa ruokaa. Ei voi sanoa että se on juuri rasva mikä laihduttaa jos on poistanut kaikki sokeriherkut ym. mätöt, muutenhan rasvan laihduttava vaikutus toimisi sellaisenaan ilman mitään hiilarien karsintaa. 

Vierailija
13/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:52"]Mites ne verisuonet?

[/quote]

Niinpä. Ikilaiha alle nelikymppinen karppaajaystäväni sai just kakkostyypin diabetes-diagnoosin ja kolesterolit viturallaan. On siis vetäny pelkkää rasvaa ja proteiinia viimiset 20 v. On myös himoliikkuja. Ja hiton elähtäny.

Vierailija
14/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei tuki verisuonia, johan se on todettu monessakin tutkimuksessa. Jos viljat ja muut epäterveelliset on pois niin pelkkä rasva niitä ei tuki. 14, kaverisi on idiootti ja karpannut väärin, ois pitäny syödä vähän muutakin kun rasvaa ja proteiinia. Jos vetää pelkkää rasvaa, pekonia, munia 20v ni ei oo ihmekään, karpata voi myös oikein, marjoja 500g/pv, kasviksia kilo päivässä

T. 5, 12

Vierailija
15/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon heti rasvalisäyksillä. Kaikkiaan vhh-tyyliset dieetit eivät sovi mulle. Tosin pudotettavaa on ollut 3-5kg normaalipainoisena. Saan tuloksia jättämällä karkit ja pullat pois, leipää syön yhtä paljon kuin aiemminkin. Liikun päivittäin ja en tosiaankaan siihen pystyisi ilman kunnon hiilihydraatteja. Onneksi ei ole tarpeenkaan.