Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja miehet, kokemuksia; paras ravintola hakea panoseuraa Uudellamaalla?

Bemariäiti
29.07.2021 |

Kertokaa kokemuksistanne.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla paras on Bermudan kolmio eli Siltanen, Kutonen ja Kaiku. Tosin ei ole tullut käytyä sitten Koronan alkamisen.

Paras flaksi käy kun menet paikkaan jossa käy sinun tyyliset ihmiset. Turha esim mennä paikkaan jossa Instabeibet etsii bodareita jos ei itse ole bodari.

Toisaalta mua on tullu pokaamaan naiset about kaikenlaisissa paikoissa. Esim Käpylän karaoke-baarissa 15v nuorempi nainen talutti mukaansa :)

M44

Vierailija
2/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. eli mies etsii naista jota voi panna, ja nainen ei saa mitään. Näin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. eli mies etsii naista jota voi panna, ja nainen ei saa mitään. Näin se menee.

Uhrihan nainen on tottakai ja ravintolaankin menee ihan uhriutumaan ja pakotettuna.

Vierailija
4/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi se nainen sitten valitsi tuon miehen sieltä baarista, onhan siellä runsaasti valinnanvaraa. En ole nähnyt sellaista kuppilaa vielä, jossa miehiä olisi selvä vähemmistö. No ehkä vanhainkodin baarissa sitten...

Vierailija
5/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Vantaa

Vierailija
6/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetorissa aika rento meno, mutta jos etsii yläluokkaisia ihmisiä niin niitä ei siellä runsaasti

Vierailija
7/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhrihan nainen on tottakai ja ravintolaankin menee ihan uhriutumaan ja pakotettuna.

No ei mene uhrina saati pakotettuna. mutta MIES hakee PANTAVAA. Ja mitä se nainen sitten saa? Panon, ja so what. Mitä se pelkkä pano antaa... useimmille ei yhtikäs.

Tässä on se ero ja se orgasmigäppi. Mies kun aikansa jyystää (jos nainen antaa..) niin saahan se. Eikö?

Vierailija
8/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei menkää vaikka avoimeen yliopistoon argumentoimaan filosofiasta.

Pyysin kertomaan kokemuksista IRL.

Vierailija
9/11 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko bemariäiti ollakkin audiäiti? ;) Muistatko???

Vierailija
10/11 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalla täysin päinvastoin: Minua tulee baarissa iskemään naiset jotka haluavat panna kanssani. Itse en mene baareihin naisia iskemään. Jos nainen tulee tekemään lähempää tuttavuutta, niin usein on päädytty naisen luokse panemaan. Tykkään nuolla ja sormettaa joten naisetkin ovat olleet aika tyytyväisiä.

Vierailija
11/11 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko bemariäiti ollakkin audiäiti? ;) Muistatko???

Ei, Audeista ei ole kokemusta.

Kerro silti miten sujui audiäidin kanssa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi