Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäät ihmiset miettivät sitä, haluavatko lapsia...

Vierailija
29.07.2021 |

Kunnolliset ihmiset miettivät sitä, ovatko sellaista tasoa, että lapsi haluaisi heidät vanhemmikseen, jos saisi valita. Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu vanhemmiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastan monia mt-ongelmia, enkä varmaa pystyisi huolehtia lapsesta, kun pitää huolehtia itsestänikin ja se on välillä rankkaa. Väsyn herkästi ja olen erityisherkkä. Ei nämä ole tekosyitä, minun mielestä lapsella pitäisi olla terveet vanhemmat

Vierailija
2/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet ei edes mieti mitään, kun niitä lapsia vaan tulla pöksähtelee ilman että itse olisi ollut mukana yhtään tekemässä! Ei voi mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli uli

Vali vali vali vali

Uli uli uli uli

Vali

Vali vali uli u u uuuuuu !

Vierailija
4/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset ihmiset miettivät sitä, että maapallo on ylikansoittunut ja lisääntyminen on järjettömän itsekäs teko.

Vierailija
5/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella itsekkään ihmisen päätös lakkauttaa vuosimiljoonia jatkunut kehitys ja jalostus juuri itseensä, ei sillä ole mitään tekemistä "fiksuuden" kanssa.

Vierailija
6/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut ihmisen itsekkäin teko on kylläkin lisääntyä.

Vierailija
7/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusmallista kiinni mikä on itsekästä.

Lisäätymättömyyskin voi olla kanssa itsekästä.

On ihan luonnollinen vietti perustaa perhe, eikä siinä ole mitään itsekästä, mutta jos sille on jokin painottava tarkoitus perä niin se on itsekästä.

Eikä kaikki tarkoitus perätkään ole itsekkäitä vaan osa niistä. Riippuu siitä mistä syystä haluaa perustaa perheen.

Vierailija
8/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monet ei edes mieti mitään, kun niitä lapsia vaan tulla pöksähtelee ilman että itse olisi ollut mukana yhtään tekemässä! Ei voi mitään!

”Lapsia ei tehdä, niitä saadaan!”

Yksi maailman typerimpiä hokemia.

Vierailija
9/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa miettiä tällaista? Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa lisääntyykö joku vai ei. Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia ihan siinä missä muutkin elämänvalinnat. En voi käsittää tätä miten jatkuvasti jaksetaan vouhottaa toisten lisääntymisestä tai siitä ettei lisäännytä.

Vierailija
10/10 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itsekäs ihminen haluaa lapsia, koska pitää itseään ja omia geenejään niin ihanina, että niitä pitää jatkaa vaikka maailma hukkuu. Oi, minä haluan, minun pitää saada, minä minä ja minun minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä