Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lohduttaako 45 vuotiaita naisia se tieto, että Jennifer Lopez on 7 vuotta vanhempi?

Vierailija
28.07.2021 |

Minua ainakin lohduttaa. Jennifer on todella kaunis ja seksikäs edelleen. Hän voisi olla isosiskoni. Ikä on vain numeroita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon "vasta" 40 vuotias ja ei JLon upeus millään tavoin edesauta minua. Minä olen nukkavieru harmaahiirulainen, ja sosiaalivammainen. Jennifer on ihan eri planeetalta.

Vierailija
2/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvässä kunnossa olevat minua vanhemmat naiset ovat rohkaisevia esimerkkejä. Olen vielä toistaiseksi hyväkroppainen mutta aina miettii että milloin se täälläkin usein povattu vääjäämätön romahdus tapahtuu. Joillekin sitä ei kuitenkaan tunnu tapahtuvan, ehkä olen yksi heistä. Ainakaan yrityksen puutteesta ei jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silloin kun on paljon rahaa ja on voinut  käyttää sitä paljon itseensä.

Vierailija
4/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Jennifer ei pukeudu villasukkiin, kuomiin ja heijastinvaljaisiin.

Vierailija
5/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ettei larissoja/jenniferejä oteta tänne laivalasteittain.

Vierailija
6/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaisivat elää pitkän elämän, miksi kukaan ei kuitenkaan halua vanheta? Minusta on kivaa olla juuri sen ikäinen kuin olen, 70-vuotias. Voin tehdä kaikkea sitä, mitä nuorempanakin. Seksiä voi olla kaiken ikäisillä naisilla, minulla on itseäni 4 vuotta nuorempi miesystävä ja pidetään yhdessä hauskaa. Kumpikaan meistä ei enää näytä parikymppiseltä eikä edes viisikymppiseltä, mutta mitä väliä?

Vierailija
7/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jlo ei edusta keskivertoa.