Lohduttaako 45 vuotiaita naisia se tieto, että Jennifer Lopez on 7 vuotta vanhempi?
Minua ainakin lohduttaa. Jennifer on todella kaunis ja seksikäs edelleen. Hän voisi olla isosiskoni. Ikä on vain numeroita.
Kommentit (7)
Kaikki hyvässä kunnossa olevat minua vanhemmat naiset ovat rohkaisevia esimerkkejä. Olen vielä toistaiseksi hyväkroppainen mutta aina miettii että milloin se täälläkin usein povattu vääjäämätön romahdus tapahtuu. Joillekin sitä ei kuitenkaan tunnu tapahtuvan, ehkä olen yksi heistä. Ainakaan yrityksen puutteesta ei jää kiinni.
Ehkä silloin kun on paljon rahaa ja on voinut käyttää sitä paljon itseensä.
Niin, Jennifer ei pukeudu villasukkiin, kuomiin ja heijastinvaljaisiin.
On hyvä ettei larissoja/jenniferejä oteta tänne laivalasteittain.
Kaikki haluaisivat elää pitkän elämän, miksi kukaan ei kuitenkaan halua vanheta? Minusta on kivaa olla juuri sen ikäinen kuin olen, 70-vuotias. Voin tehdä kaikkea sitä, mitä nuorempanakin. Seksiä voi olla kaiken ikäisillä naisilla, minulla on itseäni 4 vuotta nuorempi miesystävä ja pidetään yhdessä hauskaa. Kumpikaan meistä ei enää näytä parikymppiseltä eikä edes viisikymppiseltä, mutta mitä väliä?
Mä oon "vasta" 40 vuotias ja ei JLon upeus millään tavoin edesauta minua. Minä olen nukkavieru harmaahiirulainen, ja sosiaalivammainen. Jennifer on ihan eri planeetalta.