Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko naiset aina orgasmin uuden miehen kanssa?

Vierailija
07.08.2014 |

Tapasin netin kautta miehen ja päädyimme sänkyyn.. Tuntui ihan hyvältä mutta en kyllä ollut lähelläkään orgasmia ja mulla on muutenkin vaikeuksia saada O ilman klitorista ja nännejä stimuloimalla.. no kuitenkin se mies oli ihan että "miten tässä nyt näin kävi..?!?!?" ja nolona et tuli ennen mua. selitteli että aina mun pitäs tulla eka. Se kyllä selvästi odotteli et tulisin, mutta ei kyllä ollut lähellä. Olenko outo kun en pysty tulla varsinkaan uuden kumppanin kanssa? exän kanssa seksi oli mahtavaa kun hänellä on niin iso ja osasi hommansa ja luottamuksen kanssa pikkuhiljaa uskaltauduin heittäytyä paremmin nautintoon.silti en joka krt saa, vain kun olen todella seksin tarpeessa.. harvinaista??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun autan omilla sormilla. Tuntuu  muutenkin voimakkaammalta niin. Se on minun tapani.

Vierailija
2/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saan orgasmin heti jo ensimmäisellä tai ensimmäisillä kerroilla jos suhde tosiaan tulee kestämään pitkään. :D Suhdekin on loppunut pian jos ei minun orkkua kuulu. Tosin ihan muista syistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saan heti ekalla tapaamiskerralla, joskus en. Nykyisen kanssa kesti pidempään ennenkuin sain, enkä vieläkään saa niin hyvin ja helposti kuin exän kanssa, jonka kanssa mulla on kaksi lastakin.

Vierailija
4/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä saako muut vai eikö saa?

Sä et nyt saanut ja mikä esti sen panemisen jälkeen sinua ja miestä  jatkamasta hommia???

Mies olisi voinut sormettaa ja hieroa sinua tai nuolla ja imeä sulle mahtavat orkut.

Seksi ei ole pelkkää jyystöä!

Vierailija
5/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden suhde, yhdynnässä orgasmi enintään viisi kertaa, kaksi voi olla lähempänä totuutta. Suuseksillä kyllä, kunhan mies oppi, kun opetin. :)

Eksällä oli iso se ja hyvä itsetunto, sain aina ja halusin aina.

Vierailija
6/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Tuo on niin totta. Ei aina ehdi ennen miestä, mutta mies voi vaikka hieroa silti.

Vierailija
7/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä tuntuu todistavan, että kyllä miestenkin kalulla -ja sen koolla- on väliä! Ehkä enemmän naiselle on väliä miehen kalulla kuin miehelle naisen varustuksella...Miehet varmaan laukeaa helpommin oli sitten mikä tahansa nainen kyseessä (jos on lauetakseen ylipäänsä...), jyystää vaan tarpeeksi!

Vierailija
8/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ensimmäisillä kerroilla. En osaa rentoutua riittävästi. Kun paremmin tutustuessa tuntee olon rennoksi ja turvalliseksi, niin sitten onnistuu.

Vierailija
9/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää vähän päälle 20, ei ainuttakaan orkkua

yhdynnässä e-ver!! Tämä on asia, jonka on muututtava asap :)

Vierailija
10/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin jos miehen penis on sopivan kokoinen. Yhdyntä on mulle sitä parhainta seksiä. Saatko sinä ap yleensä yhdynnässä? jos et, niin miksi et pyytänyt mieheltä suu/käsiseksi?

Vierailija
11/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli provo ... sitäpaitsi miehellakin ejakulaatio ja orgasmi on eri asioita

miehenä tiedän että paras orgasmi tulee meillä melle molemmille sillä samalla - minun oikealla kädelläni ! tosin vaimoni kanssa käytän myös suutani 

Vierailija
12/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua ja väitti ettei ollut tuntunut niin hyvältä kuin kanssani - vaikka oli lauennut naisen sisään. Kai se nyt aika hyvältä on kuitenkin pitänyt tuntua? Mies vaan väitti kivenkovaan ettei ollut saanut orgasmia! Ilmeisesti tää voi sitten pitääkin paikkansa, kun kerran 12 niin miehenä sanoo, ettei ejakulaatio ja orgasmi oo sama asia. Itse jotenkin oon ajatellut että mies aina saa kun laukeaa.

Vierailija
13/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tai joku muu mies: miltä se ejakulaatio vs. orgasmi sitten tuntuu? Siis pelkkä ejakulaatioko ei tunnu oikein miltään? Vain jotenkin helpottavalta?

Vierailija
14/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina vaikka oliskin uus kumppani. Ja se siis vaatii sen että mä olen päällä.

Vierailija
15/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:28"]

Mieheni petti minua ja väitti ettei ollut tuntunut niin hyvältä kuin kanssani - vaikka oli lauennut naisen sisään. Kai se nyt aika hyvältä on kuitenkin pitänyt tuntua? Mies vaan väitti kivenkovaan ettei ollut saanut orgasmia! Ilmeisesti tää voi sitten pitääkin paikkansa, kun kerran 12 niin miehenä sanoo, ettei ejakulaatio ja orgasmi oo sama asia. Itse jotenkin oon ajatellut että mies aina saa kun laukeaa.

[/quote]

eri asioita ovat ja lisäksi voi orgasmin saada ilman ejakulaatiotakin ! kunnon orgasmin saa pitkäaikaisen kiihotuksen jälkeen ja lisäksi oikeden paikkojen kosketus auttaa - normaali naintiasento on yleensä liian vaikea siihen tarkoitukseen

Vierailija
16/16 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:29"]

12 tai joku muu mies: miltä se ejakulaatio vs. orgasmi sitten tuntuu? Siis pelkkä ejakulaatioko ei tunnu oikein miltään? Vain jotenkin helpottavalta?

[/quote]

orgasmi tuntuu päässä asti - ilotulistusta ja silmissä mustenee - ja ejakulaation jälkeinen eufoorinen olo joka jatkuu ja jatkuu - lisäksi mulla ainakin nesteen määrä on erittäin runsas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä