Oletko Sinä omasta mielestäsi WT?
Niin. Täällä haukutaan joskus valkoista roskaväkeä mutta oletko Sinä varma ettet itse sovi määritelmään?
Kommentit (7)
Riippuu ihan, että puhutaanko av mammojen käsityksestä white trashinä vai amerikan käsityksenä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:27"]
Riippuu ihan, että puhutaanko av mammojen käsityksestä white trashinä vai amerikan käsityksenä.
[/quote]
Juuri näin. Täällä av:llä wt on irtaantunut kokonaan alkuperäisestä merkityksestään. Sitä käytetään kuvaamaan kaikkia ihmisiä, jotka arvion esittäjä näkee itseään huonommiksi. Jos esim. 10-vuotiaan auton omistaja vaihtaa 3-vuotiaaseen autoon, hän alkaa pitää 6-vuotiaalla autolla ajavia wt:nä.
Olen. Jotain suomalaista White Trashiä. Sitä kun on kaikki syrjäytyneet, työttömät, varattomat yms. En viitsi edes ajatella missä voisin nyt olla amerikan-italialaisen boifrendini kanssa.
Huolimatta dippainssin papereista olen valkoista roskaa. Pukeudun juntinpuoleisesti (paitsi jos asiakastilaisuuksia, silloin kärsitään...), syön mitä huvittaa, netsästän, kalastan, pidän hipster-metrojeppejä piilohomoina, en tykkää hummamuhiekkaneekereistä tai edes täkäläisistä sosiaalipummeista, vihaan ns korkeakulttuuria jabtekosivistystä jota ei voi muuttaa rahaksi. Muijaani en hakkaa verkkopaidastani huolimatta, toisaalta pillua on saatava kerta viikossa vähintään tai äijä käy kireenä.
Toisaalta, välitänkö muiden mielipiteistä? No en sitten yhtään kun eivät maksa leveetä leipääni, ja silloinkin välittäisin hyvin vähän. Pellehän se sellainen on joka antaa muiden ohjailla olemistaan?
Olen.