Kiristyskorsetti kesähelteellä
Kiristyskorsetin käyttö helteellä ei ole aina niin helppoa. Hyvä korsetti on ns. mesh eli hengittävä verkkomateriaalista valmistettu korsetti. Tilasin itselleni jo keväällä sellaisen jenkeistä. Siinä on 22 teräsluuta ja se on erityisen tukeva ja jämäkkä. Lisäksi täällä mökillä kun ei ole muita silmiä kuin mieheni näkemässä se on ollut ainoa asusteeni. Miten te muut vyötärönkaventajat olette pärjänneet? Jakakaa kokemuksianne.
Kommentit (8)
Käytätkö säännöllisesti joka päivä? Entä yöllä?
Hoikentaaako se jos on vatsakas?
Saako sen itse puettua?
Kyllä ehdottomasti. Kun puristat korsetilla vatsasi sisään niin se puristus sulattaa tehokkaasti vatsarasvoja. Lisäksi kovassa puristuksessa sulla ei ole näläntunnetta ja syöt vähemmän. Mutta korsetin käytön tulee olla jatkuvaa. Saa puettua itse mutta kovaan kireyteen on hyvä olla nyörittäjä.
Juu todella terveellistä tuollainen. Not.
Käytän säännöllisesti joka päivä ja öisinkin hieman löysemmällä ja sitten taas aamusta tiukemmalle. Kiristelen lisää päivänmittaan niin että iltaisin on yleensä tiukimmillaan.
No ei minulla ainakaan ole mitään ongelmia ollut terveyteni kanssa. Pientä mahakipua joskus, mutta eikö kaikilla ole. Ja jos mennään seksiin, niin voin sanoa, että parhaat orgasmit saan tiukassa korsetissa.
Mä keskityn enemmn vyötärön leventämiseen.